| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik was wat aan het rond neuzen op het web en kwam dit tegen: ![]() Dit leek me wel de moeite om te bekijken op mod mogenlijkheden. Maar weet iemand hoe dit precies werkt? Er staat dat het als gewone spiegel werkt als hij uitstaat. Zelf dacht ik hieraan. Een soort ruimte waarin 2 spiegels zitten (bijde naarbinnen gericht), maar hoe krijg je dan dat spiegel gedoe als ie uitstaat? is dat een speciaal soort glas of folie ofzo?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Je moet dan folie hebben wat én licht doorlaat én licht weerkaatst.. of zie ik het verkeerd? Maar het zou wel een mooi effect geven ja. Een soort folie op de buitenkant van het gegraveerde stukje plexi en dan aan de binnenkant (in spiegelbeeld) gegraveerd. Heb je ook een site waar dit plaatje vandaan komt?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| bwah, daar gaat m'n idee >/ . Cube met drie van zulke vlakken... Heb laatst zo'n 'infinity mirror' gekocht bij de Xenos voor 10 euro om principe es te doorgronden. Als je googled op 'infinty mirror' krijg je zat links en how-to's. Hier is een goeie uitleg http://www.michaelholigan.com/Depart...s/infinity.asp Hier meer eye-candy: http://www.lightenergystudio.com/infinitymain.html http://www.infinityartfurnishings.com/artist.html |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Heel simpel eigenlijk, je kan hem zelf maken. Gewoon een normale spiegel pakken daar een frame om maken met lampjes dan pak je een plaatje glas of plexiglas en dan gebruik je van dat reflecterende raam folie net als bij Oeloe zijn mod. Met de reflecterende kant leg dan naar de spiegel toe, dus eigenlijk 2 spiegels die elkaar aankijken :P ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| dus toch. Had ik et toch goed. Effe oeloe mailen offie me n stukkie reflect folie kan mailen. bedankt voor jullie hulp
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
nofi, just having fun | |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Omdat ik deze vraag al heel vaak heb gehad hier nogmaals een copy paste... Citaat:
Dit ID van een infinity mirror vind ik erg leuk, heb ook zo'n ding op mijn werk staan. Het zou als het goed is redelijk makkelijk te maken moeten zijn.. suc6 ![]() Ik hou dit topic in de gaten ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | |||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Haarlem zeg je? Es zien of widowmaker mischien in de buurt woont. Tnx voor je tip. ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Conrad nederland heeft hem zekers wel.. Het betreft een vierkante versie van 40x40 cm.. Te vinden op pagina 271 van de hoofdcatalogus 2004. Onder het nummer 59 02 88-02 en kost 62,95. Best wel duur voor een een spiegel met 10 lampjes aan elke zijkant.. Alleen naar wat ik ervan kan begrijpen heeft die van conrad ook wat elektronica aan boord om bepaalde knipper combinatie's te ontwikkelen die een bepaald effect geven... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Dan heeft de conrad em dus niet, want die ik mooi vind is rond en kost maar 25 euro. :P Maar dat is idd hetzelfde effect, en ook ERG duur, zelfs met knipper frutsel. Bliksem doet vanavond een halfspiegelfolie test om te zien of het effect na te maken is.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Maar met die folie is het toch zo dat als er licht is dat dan het spiegeleffect verdwijnt en je er door heen kan kijken?!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| ja ik snap dit truukje ook nog niet helemaal. Hier kom je alleen achter met proberen en testen denk ik.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| www.new-line.nl heeft hem ook, moet je ff zoeken op spiegel of op tunnel..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| Freak je hebt geluk. Bij mij werkte het heel mooi. De truuk: Je hebt 1 spiegel en 1 halfdoorlatendespiegel. Daartussen komen dus leds of lampjes. Dan zie je al het lampje en de spiegelbeeld. De halfdoorlatendespiegel laat de helft door en kaatst de helft terug. (bij 50% meestal wordt dahct ik 80% gebruikt dus dan wordt er meer teruggestuurd). wat is teruggekaatst wordt door de spiegel weer teruggekaatst en dan zie je al 4 leds Aangezien je steeds een deel doorlaat wordt het steeds een beetje zwak en het aantal spiegelingen is dus ook beperkt. De maten en verhoudingen zijn wel erg belangrijk. Als je de leds niet in het midden hangt tussen de twee spiegels is bijvoorbeeld de afstand niet gelijk tussen elke spiegeling. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ventilatie Tunnel | cola101 | Casemod Junkies | 13 | 25-05-2007 08:21 |
| knightrider effect? | exodus | Elektronica Junkies | 11 | 20-09-2005 18:16 |
| Roest Effect | brantje | Casemod Junkies | 30 | 12-10-2004 14:18 |
| VPN tunnel tussen 2 pc's | GoTMoRe | Software Junkies | 14 | 26-02-2004 09:33 |