| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| lol sorry hoor maar in de meeste forums is het gebruikelijk een topic te openen voor aparte onderwerpen zodat mensen niet alles door hoezen te lezen als de titel hun interresseert maja ik zal het doen zoals jullie willen BTW jammer dat die stickers er niet zijn. Is er ook geen verf dat je zonder UV niet ziet én dat transparant is ? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| jup, die bestaat ff door de nieuwsdingen zoeken naar een paar weken terug, zit in een spuitbus dus ik denk dat je dan wel ff een spuitmalletje moet maken wil iets straks op je raam zetten!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat moet je gaan vragen of proberen bij verkopers die die stiften verkopen .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tuurlijk wel, dat spul is er speciaal om je eigendom onzichtbaar te markeren en zo te behoeden voor diefstal (of het bevorderen van het terugvinden_, het houdt dus ook op metaal en zo ....
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| hmmm om zelf met stiften bezig te gaan vind ik een beetje te link ![]() Maar, weten jullie wel UV reactive etches die niet zo groot zijn (10x10 cm of z . Ik bedoel dus dat je zonder UV gewoon het matglas effect hebt en met UV bijv. een andere kleur of zo |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| psu window mod | despair | Casemod Junkies | 3 | 11-11-2005 19:08 |
| window | Deimos | Casemod Junkies | 7 | 18-07-2005 10:35 |
| De must voor elke Casemodder - De CaseJunkies Etch | R@mon | News & Review Junkies | 7 | 8-11-2004 19:14 |
| Cd-rom window mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 12 | 7-08-2004 23:14 |