| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo, Ik wil misschien de hddVUmeter van Lodio kopen http://members.home.nl/lodio/ Maar ik heb een vraagje, is het goed te doen om een stukje plexiglas mat te schuren, daar een aantal holletjes in te maken en daar de leds in te steken ? Of wordt dat te moeilijk om het goed te krijgen? Licht het mooi op? GRTZ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
|
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hmm nee niet zo, want ik wil met dat matte plexiglas een "fade" effect bereiken, zxeg maar dat je niet echt punten ziet maar een balk. Alleen denk ik dat ik niet al te felle leds moet gebruiken omdat anders de boel te erg oplicht of niet? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik snap je bedoeling nog niet zo maar. is het de bedoeling een gaatje te boren (waar je door kan kijken) of is het de bedoeling om een bus te boren (waar je niet door kan kijken) en daar de led in. in dat geval mag je redellijk straffe ledjes gebruiken das mooier, maar dat is natuurllijk ieder zijn menig
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ik wil dus geen gaten , maar meer holletjes, dus dat je de led zelf niet kan zien, zodat je een opgelichte balk effect krijgt. Hoe sterke leds raden jullie aan te gebruiken en hoe groot ? ![]() Edit: Is die eigenlijk al eens eerder gedaan ? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Jah okeej Ik denk dat ik em ga bestellen, ik denk dat ik het geheel in een 5.25" bay plaats, bovenaan de VUmeter (plexiglazen vlak, dat ik isoleer zodat het licht niet wegkan) met een aan/uit schakelaar ernaast. Daaronder 5 schakelaars voor de verlichting van mijn case. Alle schakelaars afmetingen van 1,5*2 cm Wordt mooi, iedereen bedankt voor de tipz, ik zet een foto neer als het klaar = |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Koop gewoon viekante diffuus leds, lijm ze aan mekaar en klaar is kees.. of wie dr dan ook mee bezig is.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fan & Case Lights | weedwalk | Casemod Junkies | 11 | 4-12-2006 19:19 |
| Sunbeam Molex Lights | R@mon | News & Review Junkies | 11 | 30-07-2004 12:24 |