| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik heb beslotten om de coolermaster mod te stoppen. Omdat ik voor altijd in de USA wil gaan wonen. Dus ik heb mijn geld hard nodig,maar toch zal er een beetje leven van mijn kant uit gaan komen. Ik ga mijn yy kast een beetje modden met de spullen die ik al heb. Als eerste heb ik het moederbord en de cpu vervangen. Toen hebben we dit moederbord erin geplaatst.de 8knxp van giga-byte (bekend van de coolermaster mod) We hebben de koelblokjes vervangen voor deze, de waterchil set (ook bekend van de coolermaster mod) Ook hadden we deze al een tijdje geleden gekocht, het is een bluetooth zetje van microsoft. En we hebben een nieuwe voeding geplaatst. Omdat de oude 350 wat watergekoelde het gewoon niet meer trok Maar daar krijgen jullie meer fototjes van. |
|
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| zonde! Je had de Coolermaster kast toch al? Wat gebeurt daar nu mee?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Je had de spullen toch al in huis? Maar jammer! Had een ultra case kunnen worden, nu wordt het waarschijnlijk een supermooie case.... Amerika? Das een end weg! Maar veel succes daaro in het land der onbegrensde mogelijkheden.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wow! Dit vind ik echt jammer! Dit was zo ongeveer het eerste (grote) project dat ik volgende toen ik op CJ kwam! Vind het echt een pracht case! Jammer dat je er mee stopt! Maar nu volg ik deze!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
| Halo ik wil even vertellen dat ik ben gestopt met de coolermaster kast omdat het gewoon nog een hoop geld gaat kosten om die kast af te maken, en dat geld kan ik gewoon niet missen \Wat betreft de kast die gaat zeker wel af komen maar wanneer kan ik niet vertellen. mijn planning is dat ik over een jaar of iets langer in de usa mijn huisje wil hebben. Waarom omdat het daar veel goedkoper leven is en de mensen veel meer vriendelijker en rustiger zijn. En de plaats waar ik op vacantie ben geweest is gewoon heel erg mooi. Plus dat een huis waar je daar voor betaal hier gewoon +/- 4 keer meer betaal Nog een reden is dat mijn aller beste vriend daar woon.) En waar ik heen gaat is er altijd zon ![]() |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 16:46 | |