| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]() Is dat echt???? Ik was namelijk van plan om een q-tec te gaan kopen, omdat ik overal positieve reacties en reviews zie. Maar ik moet eigenlijk geen trust spul in mn case hebben. i'll never trust trust.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #48 (permalink) | ||
|
| Citaat:
Sorry staat niet op trust.nl maar ik heb zelf een computerzaak en bestel die dingen gewoon bij trust | ||
|
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Vind het niks gek dat ze voedingen die waarschijnlijk voor de wat extremere computer gebruikers bedoeld zijn onder een andere naam uitbrengen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Maar goed alles komt uit 1 fabriek er worden alleen andere stickertjes op gedaan, zo komt liteon gewoon bij plextor weg. En bepaalde medion laptop's zijn exact het zelfde als Packerd Bell dingen alleen het logo en de prijs is anders.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #56 (permalink) |
|
| Goed we hebben weer wat gedaan, ik heb de aerogate 2 liggen van coolermaster maar dat in het zwart. ![]() Daar heb ik iets aan veranderd. Ik heb wat oude fototjes gepakt van mijn coolermaster mod want ook daar zit hij in maar dan in het zilver, dus let niet op de kleur van dit product. Ik had hem even op een voeding gehangen en was ook hier zeker niet tevreden over. Het product vindt ik verder wel mooi maar wou toch nog wat veranderen. Ik ben zeker niet tevreden over het het gedeelte van de koeler die was heel donker, dus niet verlicht. Dit is hem in parts. Nou ik heb de koeler van coolermaster eruit gesloopt en heb een 4x4 fan met verlichting in geplaatst eerst heb deze koeler uit elkaar gesloopt,want hij mocht van mij niet meer draaien.(ben ik blij dat ik die koelers niet verkocht heb) Hier hebben we gelijk een stoffilter geplaatst want die zat er ook niet in. Hier zie je hoe het eruit ziet aan de achterkant, de +en de - van de koeler heb ik nu wel gelijk vast gesoldeerd op de print(zie je hier nog niet) En zo is het geworden, dit is zeker meer naar mij zin. Er komt nog een foto van de zwarte |
|
| | #57 (permalink) |
|
| Goed we hebben de plextor dvd brander en de plextor dvd speler en de Aerogate 2 erin zitten Let niet op de musketeer want die gaat er nu uit, die zit daar voor de Jan l.. Ook moet ik de kast schoon maken Maar zelf ben ik hier tevreden over Wat is die aerogate een mooi product ![]() |
|
| | #58 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En nu weer ontopic ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 16:46 | |