| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://forum.waterkoeling.nl/Waterfo...c&f=4&t=000161 ben jij dit wim ? lijkt best veel op jouw spulletjes ![]() |
| | |
| | #39 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #40 (permalink) |
|
| Goed we zijn met de voeding begonnen, zo zag hij eruit. Deze koeler had ik nog, het is een Coolermaster fan met neon leds erin (blauw natuurlijk ) deze koeler draaid 2500 toeren en is heel stil, ik heb hem nu op 1500 toeren draaien en je hoort hem gewoon niet.Ik heb ook een kap voor de voeding kant en klaar met de windows erin dus dat scheelde mij weer veel tijd. Ook had ik deze thumbscrews nog nou toen ben ik aan het werk geweest. De kabels hebben ook een manteltje gehad. Even een printje vervangen, zodat de fan niet eerder dan bij 45 graden harder gaat draaien,dan 1500 toeren bij 55 graden gaat hij 2000 toeren draaien en bij 65 graden krijgt hij het volle vermogen dus 2500 toeren, dus die blijft lekker stil. En zo is hij geworden En dan krijg je dit. |
|
| | #43 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mooie PSU! Zijn dat die 300w Macron voedingen?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #45 (permalink) | |
|
| Citaat:
En laat ik dit zeggen het is geen q-tec voeding want ik moet geen trust voeding ![]() (dat wisten jullie vast nog niet dat het trust is) | |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 16:46 | |