| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
|
| Nee dat doe ik niet maar om weer even ontopic te komen Hier heb je een foto van de ontvanger van mijn muis en toetsenbord Mooi in mijn kast zo dus geen ontvanger meer buiten de kast. Ook zie je een klein beetje van mijn nieuwe moederbord maar daar komt nog meer van ook bouw ik nog mijn nieuwe videokaart erin ![]() |
|
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hoe zit het met de signalen? Gaat dat gewoon door de case heen?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Maar wat is nou precies de bedoeling, want dat snap ik nou niet helemaal... Wat ik begrijp: hardware van de Yeong Yang Cube overplaatsen naar die Coolermaster case (omdat nieuwe hardware erg duur is), en dan die kast helemaal afmodden, en daarna verkopen voor een lekker bedrag, en daar een klein stukje van je emigratie betalen? Of bedoel je: De Coolermaster case wordt nu (nog) niet gemod, maar de stuff die daarvoor al wel binnen was bouwen we in de YY Cube, om die te ''optimaliseren'' en hem dan te verkopen (of niet?). En die Coolermaster case wordt dan later wel gemod ofzo? Ff uitleg please, ik vat hier iets niet :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #26 (permalink) | |
|
| Citaat:
En nee de yy kast wordt niet verkocht of ze moeten zo goeie prijs bieden dat ik het wel verkoop. Wie weet | |
|
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Aah ok Dus geen verkoop van spullen, maar gewoon niet meer geld gaan uitgeven aan meer hardware/modstuff, om zo meer geld te (be)sparen voor je reis! Ik snap het, thnx ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Wim, mag ik je er even op wijzen dat als je wilt gaan verkopen / handelen, wij daarvoor het gedeelte voor gebruiken, ik wil ook geen prijzen meer zien in dit topic, tnx Resetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #30 (permalink) | |
|
| Citaat:
En als mij iemand zegt of vraag dat ik de spullen verkoop, dan moet ik daar maar geen antwoord op geven.ok dan doe ik dat. Maar alles is al aangepast. ![]() | |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 16:46 | |