| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 december 2003 Locatie: Hongkong
| Hebben jullie ook altijd probelemn als jullie dingen van Sharkoon kopen? Verbrand, kortsluiting ofzo na een 2maand in mijn pc te hebben Deze werkt de transfo niet meer ![]() 2ledjes stuk ![]() allemaal zelfde tijdstip gekocht voor zo een 50euro ![]() 1ding werkt nog fatsoenlijk en dat is deze blauwe cathode |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Kan ook aan de shop liggen, hoewel ik geen problemen heb gehad met mijn bestelling @ FH
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik heb 2 UV CCFL's maar ik heb er geen problemen mee... misschien gaat dat nog komen 1 heb ik al ruim een jaar en de andere .... met de kerst )-) ? dus... ze branden bij mij ongeveer 7 uur per dag dus ... geen problemen mee ... Grtz Leon
__________________ CaseJunkies Addicted! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Tja wat doe je er mee ?? ik heb hier alles van sunbeam maar zoals je op de FP kan lezen is het allemaal het zelfde, nooit problemen mee
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| bij sharkoon zelf of FH ? bij FH zie ik niets over garantie op hun site , idd voor sharkoon handleiding en alle briefkes er bij... http://shop.freezinghardware.nl/index-informatie.asp http://www.sharkoon.de/all_eng.htm |
| | |
| | #10 (permalink) |
| hoe ga ik dit dan moeten aanpakken? brief schrijven naar FH ? Kapotte stukken terug sturen naar FS of Sharkoon? mail? Heb geen idee hoe ik zo iets moet doen. Ben 17j ma kzouw begot niet weten hoe ik van die garantie kan genieten... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| op een ccfl buis krijg je never garantie. tis een lamp, krijg je op een lamp die je bij de gamma haalt ook soms garantie?, ik dacht ut niet over die travo, denk ik wel garantie en over die 2 ledjes in de fan denk ook niet, sinds wanneer krijg je garantie op een ledje ? et komt er meer op neer wat FH voor service verleend.
__________________ blaat |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sharkoon Silvation | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 4-01-2005 15:46 |