| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| De laatste weken ben ik bezig geweest met m'n nieuwe mod. Nu ik de puntjes op de I aan het zetten ben, zou ik graag thumbscrews voor m'n cd-rom, floppy, etc. willen kopen (voor kast en PCI sloten heb ik al). Deze zijn een kleinere maat dan de gebruikelijke thumbscrews. Ik heb er toevallig 2 die ik ooit eens van iemand heb gekregen. Maar waar kan je deze nu bestellen. Kan iemand me hier misschien mee verder helpen... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Dat zijn volgens mij de gewone voor case en pci sloten. Of kijk ik nu scheel?? | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je bedoelt dus thumbscrews met M3 draad in plaats van Amerikaans draad bij de PCI sloten?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Geweld lost alles op. (nouja, veel)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan misschien proberen die PCI-slot dingen door een M3-tapje heen te halen en kijken of je dan mooi M3 draad krijgt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| hee da's een idee!! Ik had alleen nog maar gedacht aan de cd rom groter tappen, maar dit is beter. Morgen ff tappies kopen :P [edit] Nieuwe ingeving: Ik lees dat lian li tumbscrews niet compatible zijn met "gewone" thumb screws. Zou iemand voor me willen checken of deze het zelfde zijn als voor in cd-rom drives. Bedankt alvast ![]() [edit2] YES lian-li thumbs schijnen te passen. Weet iemand nog een goedkoop adresje hiervoor? In de Big modding/cooling IA kosten ze 1 euro per stuk ![]() [edit3] Akasa thumb screws schijnen ook te passen. Iemand een idee waar ik deze kan halen? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juli 2003
| Sunbeam of Recom zou ook wel passen kijk bij www.eynstein.nl voor 0,50 euro niet duur dus linkie: http://www.eynstein.nl/g/28.html |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Even Rotterdam bellen en informeren welke reseller die schroefjes kan leveren: Akasa Europe B. V. Stolwijkstraat 53A 3079 DN Rotterdam The Netherlands Tel: +31 (0)10 29 29 228 Fax: +31 (0)10 29 29 229 Email: sales@akasa-europe.com Web: www.akasa-europe.com BTW mijn drives hangen al bijna een jaar aan Akasa thumbs, werkt inderdaad perfekt en geweldloos.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Trouwens, de drives van mijn pc hangen ook al een tijdje aan thumbscrews, zou alleen niet weten welk merk :P | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waar is de batterij voor | E-TECH | Hardware Junkies | 11 | 13-03-2007 15:50 |
| I/O voor LCD? Waar te downloaden | brantje | Software Junkies | 6 | 30-10-2004 14:59 |
| 3D Thumbscrews, de nieuwe wintercollectie | GoTMoRe | Frontpage Discussie Forum | 9 | 23-06-2004 12:18 |
| Waar gebruik jij je speciale p4 aansluiting op je atx voor? | Thoughtless | Area 1337 | 22 | 1-07-2003 20:24 |