| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 October 2003 Locatie: Internet
| In dit topic is iedereen vrij zijn case te showen aan het publiek. In dit topic willen we dan ook alleen cases zien en GEEN reactie's!! Even een paar regeltjes: # Maximale breedte foto's is 640 pixels. # Maximaal 5 plaatjes per case. # Probeer iig 1 totaal plaatje te posten. # Alleen je eigen case(s). # Geen reacties plaatsen!!! # Probeer een beetje dode links tegen te gaan! ( Kruisjes zijn niet mooi! ) # Als je op CJ een topic hebt lopen van die case mag je die link erbij posten. (Voor mensen die graag willen lezen hoe het werd gemaakt.) #Niet alleen een link !!! Alle posts die niet aan het bovenstaande criterium voeldoen worden zonder pardon verwijderd. Enkele tips: Als je linkt naar plaatjes die breder zijn dan 640 pixels kun je dit oplossen door dit in HTML te gaan doen. Hieronder een voorbeeld hoe je dit kunt doen. [img]http://www.voorbeeldje.nl/caseje.jpg[/img] En dan moet je niet de HTML in je post uitvinken!! Veel kijk plezier toegewenst. ![]() Laatst gewijzigd door Skater : 6-08-2008 om 12:24. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 March 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Specs staan in m'n sig, HD's zijn een 120 gb maxtor 8mb 7200 en een WD360 Raptor 10k rpm. Net waterkoeling binnen... GPU heb ik al tot 370 mhz ( default 275 ) gekregen nu. Processor ben ik ook druk mee bezig maar m'n ram wil niet echt lekker meewerken ![]() ![]() temps nog @ luchtkoeling... is nu al wel stukken minder :P ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 December 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Nou vooruit ik ook dan maar ![]() Alle meuk van binnen, (is opgeruimd hoor :P) Window Detail shotje. Overzicht ![]() Allemaal Dremel werk hier is geen laser / waterjet aan te pas gekomen ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 June 2003 Locatie: Roosendaal
| Everything goes, zie ik al. :P Kan ik niet achterblijven dan. -= Project CarPC =- ![]() Het complete happie, met 7" schermpje in de voorgrond. ![]() Het rode van de koffer doet het best goed, met de blauwe fan en de mooie guard. ![]() Past allemaal maar net. ![]() Hoe het epia paneeltje dr uit ziet. ![]() Voor een idee van het formaat. de koffer met een 1.5ltr frisdrankfles erbij. Voor veel CJers is dit vaste prik. ![]() Een koffermodje met een epia M10000 1Ghz core Overgens is dit mijn aller eerste casemod, daartoe aangezet door CJ.com ![]() Voor meer info over deze en andere projectjes. http://www.aboutfreakazoid.tk Note: Pardon voor de brakke pics, dit was nog uit de tijd dat ik alleen een webcam met maximaal 320x280 plaatjes had. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 June 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Men neme 1 plexi kast, kilometertje mesh, 8 Qprox tiptoetsen, 6 Luxeons en ziehier, De 3 fan-Luxeons zijn tiptoets gestuurd, de fangrill is de sensor, de 3 Luxeon side emitters ook maar die sensoren zitten achter, pix moeten nog komen. Matrix Orbital LCD eveneens tiptoets aan/uit, sensor is 3mm ledhouder. PC powerswitch ook tiptoets, sensor is de 10mm ledhouder. kleine gallery te vinden op http://www.xs4all.nl/~rccheng/ greetz, oja en een heeeele boel inbusboutjes! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 May 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Mobo : Gigabyte 7n400 Pro 2 CPU : Toughbred 2000+ A ( )Geheugen : 4x 256mb Twinmos (Dual Channel) CD-Rom : Lite-On 52x Brander : 32x12x40 DVD : Sony (..x..x..?) HD : 2x40 8mb in Raid en 1x 80 8mb bracket VGA : Radeon 9200 256Mb pro (Had geen geld meer )Voeding : Antec 400 Watt Kast : Op de bazaar in Beverwijk gekocht voor 30(!!!) euro Water koeling : Dangerden black Ice radiator, rest onbekent |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 February 2003 Locatie: De Bilt
| Omdat ik dezelfde kast heb wel ff leuk om wat foto's te plaatsen: ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 December 2003
| CIP (Case In Progress) Specs: Behuizing: Kingwin KT-424 S Processor: Amd Athlon Xp 2400 Moederbord: Asus A7V333 Geheugen: Twinmoss 512mb PC 2700 Hard Disk: Maxtor 120 gb 7200 rpm 8mb cache Videokaart: Asus GF4 Ti 4200 Geluidskaart: Terratec EWX 24/96 DVD Speler(s): 16x CD/DVD Writer(s): Nec 1100 dvd writer Netwerk: 100 mBit netwerkkaartje Voeding: Qtec 550 Watt Dual fan met fan mod CPU Cooling: Tha mafkees Water blokje, Suzuki alto rad met 92mm Zalman fan. VGA Cooling: Zalman ZM80C-HP en alu coolermaster mem blokjes. Hard Disk Cooling: 2x 80mm case fans Licht Componenten: Sharkoon blauwe ccfl Kabels: Rounded IDE en floppy kabels en gemeshte PSU kabels ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 January 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| naja, dan zal ik ook mijn zooi ff posten: deze P1-100 draait zn daagjes als linux router/firewall... ![]() Dit is mn eerste casemod - The Battle Angel linkerzijde: Plaatje te groot - klik Rechterzijde: Plaatje te groot - klik specs: PIV 2,4Ghz 533FSB @ 2,6Ghz Asus P4B533-E RAID mobo 1Gb PC2700 RAM - Dane-Elec GF4 Ti4200 - 128MB - Leadtec 2x 120Gb Maxtor hdd's Dvd-rom en 24x cd fikker van liteon Zalman CNPS 7000 AL-CU (niet op fot ![]() Zalman CNPS HP80-C (ook niet op fot ![]() 460 Watt Enermax voeding meer plaatjes zijn te vinden op mn homepage en nog mn server: The Servercube - Yggdrassil ![]() ![]() ![]() specs: AMD Athlon XP 2500+ (barton) Gigabyte GA7-NNXP mobo 512MB PC3200 Dual channel RAM - Twinmos ATI Radeon 7000 Pro 64Mb - Club 3D 6 hdd's, 120-160Gb, Maxtor en Seagate (worden er 10 totaal) geen optische drives Zalman CNPS HP80-A Zalman CNPS NB32-J (2x) Zalman 400 Watt voedingen (2x) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 April 2003 Locatie: Haarlem
| Dit is mijn eerste casemod. Het is een watergekoelde computer geworden gebouwd in de behuizing van een oude 19" UPS.. ![]() ![]() ![]() ![]() Meer weten ? Kijk naar mijn CASEVIEW of op WWW.OELOE.TK ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 April 2003 Locatie: Haarlem
| Dit is mijn tweede casemod. Het is een mini pctje geworden gemaakt van plexiglas en gebouwd rond een Via Epia moederbordje. ![]() ![]() ![]() ![]() Meer weten: Kijk naar mijn CASEVIEW of op WWW.OELOE.TK ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
|
| « Omdat Coen er toch niet is
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Casemod Gallery | uzuri | News & Review Junkies | 20 | 4-02-2005 19:45 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 19:42 |