Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-04-2006, 19:18   #61 (permalink)

Standaard

Even wat info geven:
Aerocool baydream case zelf gepaint
Sunbeam Fanbus
2x120mm Aerocool Turbine
1x120mm Aerocool transparant met blauwe leds
3x80 mm Aerocool transparant zonder leds (in men sidepanel)
AC ryan oranje UV rounded cables Afrader!!!!!! Roos onder UV licht aanval op u mannelijkheid
Sunbeam led feet
Scythe Ninja Cpu cooler met een Mitsubishi logo er op.
Nexus memory heatspreaders met extra OCZ ramsinks
Zalman Northbridge heatsink
Zelfgepaint drive de bovenste
Gepolijste Hardeschijf
Uv geel meshed Voeding
Sunbeam UV 20cm
Zelfgepainte Monitor
Voor meer specs zie signatur

Oud 7-04-2006, 21:06   #62 (permalink)

Standaard

waterkoud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2006, 11:19   #63 (permalink)

Standaard

Mijn dommelsch kratje:

Xarzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-06-2006, 21:47   #64 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

<center>Project: Gemini

Gemini bij het NKCM 2006 (9e plaats)</center>
Twee weken voor de deadline van het NKCM 2006 besloot ik het project waarmee ik toen bezig was, Nimex, stil te zetten omdat ik die nooit voor het NKCM af zou hebben. Om toch mee te kunnen doen was diezelfde dag nog een 2e hands Yeong Yang cube case aangeschaft. In de bovenkant van de case bracht ik gaten voor een window, twee 120mm fans en een reservoir aan. Aangezien het een 2e hands case betrof moest eerst de verflaag worden verwijderd die de vorige eigenaar had aangebracht. Na vele uren schuren kon de case dan eindelijk in de grondverf worden gezet, om daarna te worden voorzien van drie lagen zwarte zijdeglans verf. Het voorpaneel werdt ook volledig geschuurd en het originele deurtje werdt verwijderd. Deze werdt vervangen door een plaat getint plexiglas, welke van de achterkant van een paar lagen zwarte hoogglans verf was voorzien. Dit resulteerde in een zeer strak spiegeleffect. Uit alluminium werdt een cover gemaakt voor het DVDRW station, de Aquaero met LCD scherm en de Aquastream controller. Een schakelaar om het DVDRW station te openen ontbreekt, maar door middel van een stukje software is de lade nu te openen en sluiten door gebruik van de toetsencombinatie CTRL-F8. Voor de waterkoeling werd gekozen voor een Black Ice Pro 2 radiator, aangezien voor een triple 120mm radiator geen plaats was. De koelblokken van het merk Scaro lichtten blauw op onder UV licht, evenals de gebruikte slangen. Via de ingebouwde Aquaero zijn temperaturen uit te lezen van het water, de hardeschijven, binnentemperatuur en omgevingstemperatuur. Deze waarden zijn via software te koppelen aan de frequentie van de pomp en het voltage van de vier 120mm ventilatoren.

<center>
Mij en mn pc.</center>
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2006, 22:32   #65 (permalink)

Standaard

Deze case heb ik laatst afgebouwd, hij staat nog niet 100% stevig maar ik ga er sowieso mijn componenten niet inzetten. Ik ga nl. een 2e case maken, een HTPC daarover later meer

Extra uitleg: de kast bestaat uit 2 delen, 1 heel smal rechthoekig deel met 2 disc drives verticaal erin gemonteerd. Dat zie je aan de linkerkant. Tussen de disc drives in is ruimte gelaten voor 2 knopjes (power en reset), die heb ik achter een gaatje gemonteerd afgeschermd door een stukje textiel, zodat het flexibel rekt als je het knopje induwt.

Het linkerdeel is via 2 'bruggetjes' verbonden aan het rechterdeel. De bruggetjes zijn hol en van plexi, daardoorheen lopen de IDE en power kabels onder andere.
Het rechterdeel is dus een prismavorm die heel onhandig op de punt staat. De constructie valt een beetje tegen, daarom ga ik de case voorlopig nog niet in gebruik nemen. :P
De binnenkant is zwart gespoten, voor het contrast en omdat de witte lak dan geen licht doorlaat. Alle plexiglas is van binnen geschuurd en vervolgens gelakt, in een poging tot een ipod/apple crystal effect - dat effect komt wel aardig uit de verf
Het mobo kan rechtop gemonteerd worden zodat je hem ziet door de window. Achter de 12 cm cirkel aan de windowzijde hoort mijn voeding, de zwarte 12 cm fan daarvan past er precies achter.
Er zit atm geen hardware in de case, maar er hangen wat blacklight CCFLs, verlichte molex, en UV actieve onderdelen in.
Sorry voorlopig deze ene foto, mss later meer
Solipsys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2006, 23:10   #66 (permalink)

Standaard

Das serieus een apparte kast.
Misschien behoeft hij hier en daar wat uitleg? want ik snap hem niet helemaal

en fix je img tags ff
Oud 27-06-2006, 01:22   #67 (permalink)

Standaard

Hallo Mensen ik ben nieuw hier en wilde mijn eerste try out van mijn eerste casemod laten zien

heb twee verschillende plexiglazen dus als ik er een moe ben kan ik ze veranderen.
zoals jullie zien moet ik de kast nog spuiten want die heeft nogal wat schade geleden.
enige suggesties of welke kleur goed bij groen past ik was denken aan rode ventilators erin

http://www.venlo-on-tour.com/party/fotos/mod2.jpg
http://www.venlo-on-tour.com/party/fotos/mod3.jpg
partybunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-06-2006, 09:55   #68 (permalink)

Standaard

resize je pixs
500 pix is hier het maximum
Oud 5-07-2006, 21:43   #69 (permalink)

Standaard HTPC case

Dit is mijn 2e PC-case. Niet echt een mod, het is gewoon nieuw gebouwd. Het LCD scherm is niet goed aangesloten en misschien zelfs al opgeblazen, dit ga ik later nog regelen. Het is wel een 128 x 64 px grafisch touchscreen LCD scherm met witte dots op blauwe backlight dus probeer je er iets bij voor te stellen.

De bovenste legenda is vrij onleesbaar, maar links van de LCD zitten de power button, reset button en LCD reset button,
en rechts ervan zitten boven elkaar de power LED, de H.D.D. LED en de LCD read/write LED

- klik op de thumbnails voor een groter plaatje -

Erin komt het volgende systeem:

Pentium D 805 2,66 GHz
512-1024 DDR2
160+40 Gb HDDs: S-ATA (USB2) + P-ATA
Asus GeForce 7600 GT 256 MB
LG DVDRW
Solipsys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-08-2006, 08:28   #70 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

@ Koradhil voor je project Gemini:
je hebt het probleem dat je je cd/dvd niet open krijgt zonder software, hier zijn twee oplossingen voor.
-je soldeerd 2 draadjes aan de printaansluitingen van dat knopje en verbergt die knop ergens anders in je pc
-je sloopt het frontje van je drive af en je koopt bij de lokale gamma/praxisboer een stukje klitteband. dan pak je een stukje pvc of hout wat precies in het gat past waar normaal de drive zit. dan plak je een klein dun rubber stopje of zoiets op je drive-open-maak-knop. je plakt de klitteband op de lade van de drive (beide zijden, zodat er een plakkant naar voren zit) dan druk je het stukje pvc/hout op die plakkant.
je bent nu klaar! als je ongeveer op de plaats duwt waar dat knopje zit dan gaat je lade open omdat het stukje pvc/hout fungeert als wip.
zo heb ik ook 2 drives ingebouwd in mijn pc. helemaal nix van te zien!
Oud 9-08-2006, 18:49   #71 (permalink)

Standaard

Het werkt prima bij hem hoor. Hij gebuikt de sofware wineject. Dus 1 druk op de knop en hij gaat open. (p.s. heb ik ook pas vandaag gehoord en gebruik het nu zelf ook :P )
Oud 9-08-2006, 20:14   #72 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Bartjez & bbbb, dit topic is niet bedoeld om te discussieren. Alleen foto's mogen hier geplaatst worden.
Om toch even te reageren op Bartjez' opmerking: Je probeert me 2 dingen uit te leggen die ik al lang onder de knie heb :P ben niet voor niks crew he. Het is trouwens geen probleem dat ik hem alleen kan openen als ik in Windows zit, mocht ik hem nodig hebben buiten Windows, dan sluit ik gewoon ff tijdelijk een andere cd/dvd speler aan.
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-10-2006, 21:27   #73 (permalink)

Standaard mijn mod

hier is mijn mod dan eindelijk...
[knip]

reacties kunnen op mn site in het forum gegeven worden!

ADMINBREAK: En hier zijn onze huisregels (check de rode tekst!):

CaseJunkies.com CaseMod Gallery
In dit topic is iedereen vrij zijn case te showen aan het publiek. In dit topic willen we dan ook alleen cases zien en GEEN reactie's!!

Even een paar regeltjes:

# Maximale breedte foto's is 500 pixels.
# Maximaal 5 plaatjes per case.
# Probeer iig 1 totaal plaatje te posten.
# Alleen je eigen case(s).
# Geen reacties plaatsen!!!
# Probeer een beetje dode links tegen te gaan! ( Kruisjes zijn niet mooi! )
# Als je op CJ een topic hebt lopen van die case mag je die link erbij posten. (Voor mensen die graag willen lezen hoe het werd gemaakt.)

Niet alleen een link !!!

Alle posts die niet aan het bovenstaande criterium voeldoen worden zonder pardon verwijderd.

Veel kijk plezier toegewenst.

M.a.w. dit was gewoons spam
harey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-11-2006, 12:15   #74 (permalink)

Standaard

Voila hier is mijn case...

Zo was ze toen ik ze inzende voor de Coolermaster Casemod contest maar ondertussen ben ik trug bezig om ze wat aan te passen...

Hier nog een klein filmpje
http://users.telenet.be/jordy/MOV07208.MPG
sAnkt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-12-2006, 14:07   #75 (permalink)

Standaard

Mijn bescheiden computertje. Niet speciaals, ik probeer hem zo clean mogelijk te krijgen maar zit eigenlijk nog te wachten op wat spullen.

Specificaties

Moederbord : Asus P5WD2-E i975X
Processor : Intel Pentium 4 D930 Dual Core @ 3950 Mhz
Geheugen : 2 x 1GB OCZ PC8000 DDR2
Grafische Kaart : Asus X1900XT @ XTX speed
PSU : Hiper Type-R 580W

Het geheel is gekoeld door Aquacomputer.

Overzicht Shot

Gotta Have Aquacomputer

Creatief met slang.

Onorthodox, radiator in de bodem
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Casemod Gallery uzuri Frontpage Discussie Forum 20 4-02-2005 18:45
Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... FiXeL CaseJunkies Support en Feedback 15 25-09-2003 18:42

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.