| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| mensen, het was de bedoeling dat B_B een caseview voor mij zou gaan tiepen, dit omdat ik 2 keer eentje heb getiept maar hij werd niet goedgekeurd, dit is inmiddels al zo lang geleden dat ik nu zoiets heb van.. naja dan maar t Forum... Dus bij deze zijn hier de picz, en als iemand nog een caseview wil maken dan add je me maar ff aan msn oder so... maar nu PICZ ![]() 't cj logo dat ik in maar liefst 8 uur lang heb uitgedremeld hier in t zijpanneel gemod hier in de case hier zie je mijn coolriver WC setje ingebouwd glowfeets in project en hier zijn ze klaar mn cd spelers gestealth en hier de lampjes erin, hij is bijna af ![]() waaw ![]() issie niet sgattig hier het deurtje dat ik gemod heb.. lightening ![]() hier met het licht aan overdag mn radiatortje hier zie je de stoffilter, en je ziet rechts het gat waar de rad in zit, zo komt hij in het voorpaneel en trekt die goed koude lucht aan beetje laat.. hier de traanplaatfolie die ik erin heb gedouwt close up-je van de trapla leuke akasa fan op de achterkant van de rad en waaw.. hier is die dan helemaal klaar ![]() nog een mooie foto van mn wc setje ![]() en een picje van de binnenkant zijpaneeltje los van de kast en hier dan tenslotte mijn desktopje ![]() Specs van de bak: p4 2,4 @ 3,2 (37graden idle) Asus P4PE deluxe (sound, raid, sata lan 1394) Geforce 4 TI 4200 64mb Soundblaster audigy 2 DVD speler DVD burner LG +en- 4x nou.. wat vinden jullie dan ervan.. is die geslaagd of niet? (hot or not :P) |
|
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| heet~!!! mijn buro is vh zelfde materiaal als de jouwe :P edit: omdat je wilde da 'k nog wat over de kees zei: ![]() strak ding! alhoewel ik zelf geen traanplaat zou nemen
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Netjes gedaan man! Jammer dat het geen caseview werd... Maar dit is ook lekker toch!! Erg mooi CJ logo, het wel bekende traanplaat-folie, en een WC setje doet het natuurlijk altijd goed ![]() Strak werk!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Tranenplaatfolie had iets minder gemogen, verder vind ik het een erg mooie en vooral nette mod ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Had ik de glasvezel versterkte schijfjes maar gekocht. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 20:34 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 22:36 |