| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 november 2003 Locatie: utrecht
| Hoi Nou de case is besteld ik ga als de case binnen is jullie uitgebreid op de hoogte houden van de ontwikkeling m.b.t de Casemod van de GHS-1500 Cube Case De bedoeling is dat alles erop en eraan komt Watergekoelde voeding ,hdd's vga chip , Cpu, Chipset , vru's . window, enz enz enz ik houd jullie op de hoogte Voor nfo over de case http://www.ctsj.co.jp/epage/server/gs1500/index.html Gr Marcel ![]()
__________________ treat the things you love |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| De cube rage heerst nogsteeds. ![]() Ben benieuwd hoe deze eruit komt tezien. Succes.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Gr Marcel
__________________ treat the things you love | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
De firma Arcobel embedded solutions www.arcobel.nl kan ze leveren De levertijd is per boot ongeveer 6 weken de case kost dan ongeveer in euro's op 339,- ex, btw ex, verzendkosten, verzendkosten zijn +/- 100.- euro per boot Verzenden per vliegtuig kan ook dan zijn de verzend kosten ongeveer 400 euro Ex btw dan heb ik de case binnen 1 week in huis maarja 400,- euro ex btw voor verzenden Voor mij komt het plaatje ongeveer op 450 euro Ex btw met de boot maar dan heb je wel wat Gr Marcel
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| slik! das dan nog x btw zeg 500 euro auwie.... maar laten we het gezeik met geld achterwege gelaten ( vanwege wat er in t verleden gebeurd is )tis cker een vette case weet je al wat je er in gaat stoppen (harde goederen )
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
en voor de aanstuuring van de AMI MegaRAID controller waar een aantal U320 scsi disk's aanhangen voor de file server Maar de rest blijft geheim ![]() gr Marcel
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Euh.. een P4 barebone alleen maar om een LCD aan te sturen? ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
.Als ik ga rekenen wat ik voor een beetje mod kwijt ben zou ik spontaan stoppen met modden. Klein lijstje voor mijn Plex Illumo project: Plexi ca 30 euro Fans 14 euro PSU 5 euro (beurs) Mobo plus CPU ca 55 euro (ook beurs) Slimeline cddrive ca 40 euro Draad tapper + schroefjes ca 10 euro Verlichting en elektra ca 15 euro En weet ik veel wat voor kleine dingen nog meer. Dan kom ik op ongeveer op een slordige 170 euro, en het zal waarschijnlijk nog wel wat meer zijn, ow ja en veeeeeeeeel tijd. Dus……..
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Zowel aan de linker als aan de rechter kant van de case kunnen mainboards komen Zit ik met de case op een lan en wil ik zwaar gamen dan heeft dat geen betrekking op de fileserver :P snapie
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voor je een CIP-topic opent, lees dit ! | Carpento | Casemod Project Logs | 0 | 12-10-2006 16:15 |
| Casemod Project Ideeen | Juize | CaseJunkies Support en Feedback | 24 | 1-07-2006 22:58 |
| Casemod Project:POP | Wizard91 | Casemod Junkies | 19 | 28-06-2005 21:39 |
| Doom 3 : Project Mars City Casemod | Ragon | News & Review Junkies | 5 | 11-02-2005 21:47 |