| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| sow bijna eindelijk klaar met me case (alleen nog ff overspuiten) ![]() Zo zag me pc er uit voor dat ik er nog iets aan gedaan had. ![]() Toen had ik een mijn aorogate gekocht dus moest ik alles opnieuw in gebouwd worden Hier was ik op de helft van het meshen dus alleen de kabels van me aerogate ![]() En toen zat tie dicht ![]() Toen was mijn cfl en fan aan (de cfl is na 1 dag lan gamen al doorgebrand ![]() ![]() Hier was mijn dvd speler nog niet kapot ![]() Hier is alles gemeshd en een nieuwe cfl balk erin ![]() hier is te zien dat mijn nieuwe cfl balk nog geen eens de helft zovel is als die andere Br>Hier is alles veranderd, nieuwe fan in de voeding, dvd lezer/cd brander erin, vga van eruit, en alles goed weggewerkt.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Nou nou, ik vind hem er best aardig uit zien hoor. Maar ik sluit me aan bij strakke wappie, misschien die spiral-wrap vervangen door echte cable mesh. Ziet net iets mooier uit. Ennuh misschien kun je ook nog ff die tempsensor wegwerken bij je VGA kaart, tis maar een kleinigheidje hoor . Maaruh, voor de rest Nice Done!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #5 (permalink) |
| ja over die sensor bij de vga kan ik dat gewoon onder het koelblok stoppen? Want bij me processor heb ik het zelfde probleem ik heb het maar gemakshalve even in het koelblok gedaan .Die spiral wrap gaat zoiezo weg omdat ik die levicom voeding ga kopen, en die heeft standaard gemeste kabels ik moet alleen dan alles van de fans en cfl doen. Is er iemand die weet waar is dat mesh spul kan kopen, want die van laurpo is net afgelopen >/ . Oja en een laatste vraag mijn case is van plastic is dat normaal? want toen ik bevoorbeeld dat window erin maakte smolt het een beetje (later wel weer weg geschuurd). Alleen aan de binnenkant zit een heel dun plaatje metaal 3ml dik ofzo. Want ik was van plan om nog 1 blowhole naast dat window te gaan maken (net onder de hdd).
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
te verkrijgen bij de betere electro zaak.Hij ziet er mooi uit lekker simpel en strak, maar ik had toch iets minder brede profielen gebruikt, het overheerst nogal, en op het plaatje te zien is er ook een hoekje van los :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Cablemesh kan je misschien nog bij Po halen Moet je ff pmen. Ziet er netjes uit lekker fel licht ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Netjes dat je de frontjes van de CD-ROM-speler en de floppydrive hebt meegespoten, de meeste mensen vergeten dat Lekker kleurtje trouwens ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| thanx, heb ik eingelijk aan me broer te danken die heeft alles in 1x meegespoten. Er zat ook nog een dvd speler in die meegespoten was maar die is kapot .Kweet nog niet ofdat ik die coolermaster ook ga spuiten want die bus was op, dus nu moet ik denk ik een nieuwe gaan kopen, maar eingelijk vind ik hem zo ook best wel mooi staan . kijk wel wat ik doe. Als ik weer geld hebt dan komt er waarschijk watercooling in (lees; heel veel geld). Maar dat weet ik nog niet me geld is nu op na alle kabelmesh spiral wrap, coolermaster, fans, cfl, en ook nog een een voeding die ik nog steeds moet gaan bestellen >/ . Maar zodra ik dan weer 300,- dan komt er wel wc in.morgen of overmorgen een foto's van kabel mesh posten
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Mooi modje hoor. Zeker voor een n00bje. Er zijn er veel die er slechter uit zien...MODEDITZou je in vervolg wat beter op je spelling willen letten. Daarnaast graag interpunctie en hoofdletter gebruik in de gaten houden. DJD xtreemMODEDIT |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| nice kastje, alleen die profielen zou ik ook wat dunner nemen, maar voor de rest: knap werk: @ ik heb ook een aerogate zelfde toestel, ik had de pech toen ik de sensor onder m'n cpu en de socket terugzette de sensor defect was, hoe heb jij heb geplaats? en waar precies? ik denk dat je ook een pentium 4 systeem hebt |
| | |
| | #13 (permalink) |
| ja ik zit nog steeds met die vraag, waar moet ik die sensoren zetten? Ik heb ze nu ff in me koelblok gedaan van me cpu en graf kaart. Maar ik zat te denken als ik ze onder het koelblok zet dan beschadig ik iets ofzo, maar het koelblok geeft nog een onpreciece temperatuur weer. En me cfl balk is kapot, is er een manier om te kunnen zien wat er aan de hand is want het staafje is nog gewoon heel, en het zit is een plexi behuizing.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project - Deja Blue | Subwoofer69 | Casemod Project Logs | 54 | 18-03-2008 16:42 |
| Project Blue Fire | fjtech | Casemod Junkies | 3 | 11-12-2005 09:10 |
| Project Blue Biohazard | Willy | Casemod Junkies | 17 | 16-07-2003 12:17 |