| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| ik heb pics!! http://www.members.lycos.nl/gerbenbeijert/PCDV0001.JPG en http://www.members.lycos.nl/gerbenbeijert/PCDV0002.JPG (dit is een close up) sorry voor de slechte kwaliteit... |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Yah duidelijk, dat zijn standaard front plaatjes (bezel) met ventilatie gaatjes. is niets vreemd aan die zie je wel eens bij je hdd hangen.(een hdd rack dan)
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| das gewoon een LEDje aan een draadje, wat jij er verder mee wilt doen, als HDD LED wil gaan gebruiken, of ergens anders in wilt stoppen moet je helemaal zelf weten, veel plezier er mee >o
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| owkee, dan weet ik dat, maar hoe maak ik het frontje vast?? er zitten 2 haak/oogjes aan de aachter kant, alleen die kan ik nergens aan vast maken... alvast bedankt!! (ik weet niet of het ergens al gevraagt is, maar kan je er een soort night rider iets acter zetten?) |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] 5mm zwart plexiglas | brinkdinges | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 16-10-2007 20:53 |
| Zwart en zwart? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 6 | 2-07-2007 19:28 |
| Glazig zwart op mdf? | Eigeel | Casemod Junkies | 1 | 28-01-2007 10:22 |
| Zwart/wit beeld met tv-out | R@mon | Software Junkies | 5 | 1-04-2006 14:33 |
| Nieuw frontje | firstblood | Casemod Junkies | 3 | 10-02-2006 15:43 |