| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| eey reviewtje gevonde ven extern coolsysteem zoals ze nu wel vaker opduikelen corsair hydrocool review en top of flop?
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Persoonlijk vind ik hem er niet mooi uitzien, voor 250 dollar stel ik zelf wat samen dat veel mooier is. Hij is ook niet echt ontworpen om bovenop je case te mounten zoals het systeem van Koolance dat wel is, meer als los ding naast je PC.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
maar toch.. dis best handig voor mensen die geen plek in de case hebben enne dit ding is modbaar he :P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]() http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=525
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Van wat ik ooit wel is heb gelezen en gehoord, is het niet echt een goed ding... Niet al te beste temps, geen topkwaliteit enzo... Maar opzich wel een strak ding Kheb em vandaag ook gezien op de HCC idd, stond een oud gerimpeld mens achter... Ik liep gelijk verder ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Corsair XMS2 | Lampje | News & Review Junkies | 13 | 21-02-2004 09:12 |
| Led control van corsair | Tress | Elektronica Junkies | 16 | 2-10-2003 13:56 |
| Corsair geheugen | Wabs | Hardware Junkies | 5 | 12-08-2003 22:57 |