| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2003
| Ok hier is mijn eerste keesmod. Wat ik zoal gedaan heb: - window gezaagd met decoupeerzaag en er een stuk plexi voor geplaatst mbv inbusboutjes en daar ringetjes tussen zodat het plexi een paar mm voor het staal uitsteekt. - cd rw/dvd speler gestealthed. - fan controllertje ingebouwd (vantec nexus). - 2 rooie antec casefans (zijn mooie dingetjes, aanrader!). - rooie ccfl die oranje bleek te zijn, stuk transparant rood plastic eromheen en voila, heel mooi diep rood .- traanplaatfolie aan binnenkant kast geplakt. - zalman heatpipe + fan op radeon9800 pro gemonteerd ivm kapotte retail fan. - blowhole aan zijkant kast gezaagd ivm klote airflow. - roostertjes bij de blowholes aan de zijkant eruit geknipt voor betere airflow. - rounded cables - zilver psu kabeltje gemonteerd voor voeding HD + GPU, er zitten rainbow ledjes in de molexjes. - overige kabels beetje afgetaped. - draakje getekend op zwart plakplastic en op window geplakt. Wat ik nog wil doen: - ledjes in fan controller ander kleurtje geven. - kleur front ledjes veranderen. - misschien nog een draakje in het zilver spuiten op de niet window kant en de bovenkant (in 1 geheel). Pics! plaatje 1 plaatje 2 plaatje 3 plaatje 4 plaatje 5 plaatje 6 edit: plaatje erbij plaatje 7 Plaatjes zijn niet echt beste kwaliteit, in het echt is ie veel mooier ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Hij ziet er idd netjes uit alleen de pics tjah :P Hoef ik niks meer over te zeggen ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Daar mag je zeer tevreden over zijn, maar als ik mij niet vergis zie ik daar nog wat molex- en fandraadjes die schreeuwen om een mesh. btw: het maakt niet uit hoe goed je foto's er ook uit zien, in het echt ziet hij er altijd beter uit. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CIP] Hidden Dragon | mr.stijntje | Casemod Project Logs | 35 | 10-11-2007 13:41 |
| Meet my dragon | Dubock | Casemod Junkies | 42 | 28-06-2004 11:25 |
| The DRAGON LI | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 159 | 17-05-2004 11:24 |