| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| ![]() groot plaatje ]Klik ik was bezig met het plannen en uitzoeken van onderdelen voor mijn nieuwe pc en kwam deze lcd tegen en kost maar 109euro wat vinden jullie van deze lcd meer info klik shop dan control |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wel aardig ontwerp maar ik denk dat als je een los 4x20 LCD koopt je goedkoper uitbent. Ook moet ie maar net bij je casekleur staan!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Voor mij heeft dat lcd een véélste hoog pre-mod gehalte , voor nog geen 20 euro heb je al het zelfde lcd bij een inkoopactie, deze kan je dan ergens mounten waar jij hem mooi vind, met je eigen modskillz.Er zijn op internet genoeg schema's en howto's te vinden, dus al je een héél klein beetje soldeer ervaring hebt moet het aansluiten ook geen probleem zijn. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik ben het met Partyboy eens, dat zijn gewoon 4x20 USB crystal fontz LCD's in een AquaComputer frontje (waar je dus voor betaald) een losse bracket van CF kost je ca 30 euro. Dat was mij ook te veel dus allen het LCD en die heb ik zelf mooi in mijn kassie gemod...
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik vindt het gewoon MOOI ! Als het in een Lian-Li o.i.d. komt zal het echt cewl uitzien. Over de prijs ? tja, dat is maar net wat je voor je mod over hebt, hetzelfde als een baybus, maak ik het zelf of laat ik het maken ? Kwestie van kiezen. En de rest is toch ook nog mooi te modden, dus die LCD mag gerust premod zijn vindt ik. My two cents ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| heb net ff naar een gewoon los lcd'tje gekeken 139 euro en dan heb je nog een groene backlight ook nog ik wil BLAUW :P das deze ![]() http://www.htvision.com/product.asp?...atalogID=10002 heb ik toch persoonelijk liever die in mijn startpost die is ook al netjes afgewerkt geen sluifjes en zo tussen je 5.25 sloten |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Appels en peren. Die uit je startpost is een character LCD en je laatste linkje verwijst naar een grafisch LCD... Dit linkje verwijst naar een enigzins vergelijkbaar LCD schermpje: 19,95 dus....
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Kijk anders eens op www.modwarehouse.com , die kun je ook laten solderen enzo, en veel keus ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
daar betaal je voor en blauw 20x4 lcd 65 euro :| ik denk dat je voor de helft van het geld wel een gesoldeerd lcd kan fixen.... | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |