| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
En ik gebruik ze in mn koffertje. Pfff ... Denk je eens origineel te zijn... >/ All in good fun ofcourse :P
__________________ Dus... | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Het doet me ergens aan denken...... Ehhh...... Wat was het ook al weer? ehhhh...Ow ja!! Hieraan: http://members.lycos.co.uk/potlood/G...Mod/index.html ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Bij mij zijn de in bus bouten juist een key component van de case voor het uiterlijk. Maar disaster struck (het moest ook eens gebeuren )Ik maakte de domme fout om met een te grote boor zonder eerst voor te boren een gaatje te maken, en zie hier het resultaat >D >D >D >( >o ^#$^%@#&@@!!! Maar het is te repareren een beetje chloroform doet wonderen, en nee van die barst zie je even later niets meer van.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Krijg je met chloroform de bars echt HELEMAAL weg?? waw. Ik bedoel, zie je dan nieteens n lijntje meer lopen? Ook niet straks met verlichting eronder?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Met chloroform kan je barsten inderdaad bijna onzichtbaar maken ![]() Ik denk dat je het strax helemaal niet meer zichtbaar is omdat het plaatje op een plaats komt waar je het niet ziet ![]() @ Resetter: is dat een passief gekoeld cpu-tje? zo ja: 1337 ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Nice Resetter Kut van dat breken... maarja, als het helemaal weg te halen valt, is het niet zo heel erg :P Vertel anders is iets meer van wat je van plan bent, heb je tekeningen, of zit het allemaal in je hoofd? :PWe zijn nieuwsgierig ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ach, laten we er nou niet te lang op doorgaan. Als het om plexi cubes gaat, vind ik ze allemaal wel op elkaar lijken. Desalniettemin stopt Resetter er veel tijd en passie in om zijn plexi kastje zo mooi mogelijk te maken. Ik zou het erg jammer vinden als hier alleen nog maar reply's zouden komen met hoe erg zijn mod op "die andere" lijkt. Come on guys! Toon een beetje respect ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Citaat:
(balkelende) hij kan wel passief, daar ben ik per ongeluk achter gekomen hij heeft blijkbaar 3 dagen lang zonder airflow gedraaid maar toen stond de setup los, heatzink word dan wel warm, ik gok het er niet op met plastic if u get my drift maar ik ga het koelen met een 8cm fannetje op 5volts, dus lekker stil.Citaat:
ik mod veel on the fly, niet echt met een uitgewerkte plan, wat in 99% van de gevallen goed werkt ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #28 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mijn casemods heb ik ook wel eens grote gaten geboord zonder kleiner voor te boren. Gewoon met een kolomboormachine en goed koelen met water en een beetje dreft. De dreft gebruik ik als smering en dat zorgt er voor dat de wand van je gaten een stuk gladder wordt en je dus uiteindelijk mooiere gaatjes hebt... ![]() Ik ben erg beniewd naar het eindresultaat van deze mod en zal dit topic nouwlettend in de gaten houden... ![]() Suc6...
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | ||||
| | |
| | #29 (permalink) |
| Ook de slimline cdrom drive moet er aan geloven, tja als we modden doen we het goed hé ![]() Ik heb die lelijke stikker weggehaald, en even licht geschuurd en gepolijst, weer iets glimmend’s Nu vond ik dat standaard frontje niet mooi, het stoot af op de case. Dus weg met dat ding we maken er zelf 1.Naar naar wat pielen en wat schuren, komt er een mooie afgeronde vorm uit het zwarte plexi. Maar dan moet er ook een eject knopje komen, en dat is een mooi gepiel zoals je kunt zien met de digicam op macro. Het in te drukken gedeelte op de drive. Het originele knopje vlak geschuurd. De vervanger (hoezo gepiel :P)
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 13 | 19-11-2003 02:35 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 3-11-2003 16:40 |