| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| Hopeliijk onder de juiste categorie. Nu dat de feestdagen eraan komen + verjaardag, kan ik beginnen uit kijken naar de ontvangsten die ik dezer dagen dan zal doen. Het gaat hem omtrent het ideale casemodding materiaal. Mijn vorige case is gemaakt met behulp van een 3 kg zware wipzaag, een 500 gr zware vijl en wat plakband. Tijd voor wat deftig materiaal dus. De vraag luid: wat gebruiken jullie en raden jullie mij aan voor gebruik? Het gaat hem om: plaatsen van window, fanholes, electronica,... Kunnen jullie me helpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Een Dremel (of een kloontje, Ferm, B&D of iets anders) is een goede optie voor je Je kan er 10-tallen verschillende slijp/zaag/polijst/whatever kopjes opzetten, en je kan eigenlijk overal wel een 'gat' in krijgen Echt makkelijk zo'n ding, wordt veel gebruikt door casemodders e.d. ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| [ModBreak] Move naar CM ![]() [/ModBreak]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| http://www.tomshardware.com/howto/20020820/index.html Kijk hier maar eens vlgens mij staad hier echt alles wat je nodig hebt. ![]()
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik zou beginnen met een fatsoenlijke decoupeerzaag (een bosch bijvoorbeeld, al te krijgen vanaf 64 euro, misschien goedkoper) Zorg in ieder geval wel dat je er eentje hebt met variabele snelheid, anders kan je zagen in plexiglas o.i.d. wel vergeten ![]() ook handig: een boormachine een ronde vijl een platte vijl een kruiskop schroevendraaier (groot en klein) een platte schroevendraaier (groot en klein) een puntbek tangetje een kniptangetje e.v. een combinatietang een soldeerbout met kleine punt (20watt ofz ![]() een setje kleine vijltjes secondelijm bison combi power electro-tape (goede vervanger voor krimpkous op sommige plaatsen) rolletje ductape (liefst een klein smal rolletje) een setje mini-schroevendraaiers een electroschroevendraaier stanlymesje tie-rips rolmaat dubbelzeidig tape een klein (nagel)schaartje Dat laatste lijstje is wat ik zie als ik in m'n laadje met mod-gereedschap kijk hier op m'n kamer :P ook niet te vergeten: EHBO-doos ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Eindhoven
| Zeg, PB.... je vergeet soldeertin, zoveel mogelijk soorten kabeltjes, schroefjes, weerstandjes, ledjes en andere meuk .Voor de rest komt het behoorlijk overeen met hetgene wat ik hier heb liggen. Tis alleen allemaal niet zo mooi opgeborgen als bij die Tom's Hardware gast. Hier heb ik alles verdeeld in 3 schoenendozen, en de kleine onderdeeltjes in 2 van die doosjes met heel veel opbergvakjes .Maar het beste is gewoon zo veel mogelijk gereedschap verzamelen :P . Heb je altijd profijt van, want het komt vaker dan je denkt van pas. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Ik heb verkeerde vrienden dan denk ik :P Nee zijnniet echt computer nurds. Wel leuk moet alle hardware voor ze in bouwen en kijken altijd op van mijn pc. Maar ontopic een Dremel of Kloon is wel een must voor het fijner precissie werk. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
* popnageltang * kleine vijltjes of als er iets geboord wordt ga ik naar hem toe omdat ze een kolomboor hebben :P buurjongen voor een workmate. kortom daarvoor heb je vrienden ennuh wat betreft die gasbrander.. ik wil toch eerst deze mod waar ik mee bezig ben afmaken.
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik heb zelf aardig wat gereedschap maar, ik roof regelmatig mijn vaders schuur leeg hoor :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
| |
| | |
|
| « GlowMouse (?)
|
thermaltake » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Materiaal van voedingsbehuizing | Azariel | Casemod Junkies | 18 | 20-08-2006 22:58 |
| Casemod basis materiaal | Armorad | Casemod Junkies | 14 | 14-07-2006 20:35 |
| Welk materiaal? | Niek | Casemod Junkies | 3 | 17-10-2005 20:44 |
| materiaal | Dubock | Hardware Junkies | 2 | 29-04-2004 20:40 |