| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
/me rent naar opticien | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ok, hier een paar essentials: (in volgorde van belangrijkheid) electrisch aangedreven casemod toolz - Dremel (of kloon) - Boormachine - Decoupeerzaag - gatenzagen (voor blowholes) hier kan ik nog veel meer aan toevoegen, maar dit is niet haalbaar of betaalbaar voor de doorsnee modder handmatig aangedreven casemod toolz - Figuurzaag of zaagbeugel (als je er mee om kan gaan is het een zeer handig gereedschap) - vijlen (rond, halfrond en rechthoekig, zowel grof als fijn) - schuurpapier electro toolz - soldeerbout ~25Watt - soldeertin - tinzuiger of soldeerlitze - 3e handje - een goeie kniptang en eventueel een draadstripper - krimpkous (met tape isoleren lijkt nergens op) - aansteker (om de krimpkous mee te krimpen) er zijn veel gereedschappen die je kan gebruiken voor je Queste in casemod land, maar je zal uit eigen ervaring moeten leren welke toolz het beste voor jouw klus zijn. ik heb hier maar een paar dingen opgenoemd, maar er zijn veel meer mogelijkheden/toolz beschikbaar. als een voorbeeldje: ik maak ook gebruik van draai- en freeswerk in mijn mods, maar ik kan dit dus niet thuis doen. dit doe ik op mn werk, en helaas heeft niet iedereen hier de mogelijkheden voor. wees creatief, en denk eerst, dan pas modden ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Die word niet warm genoeg, ik gebruik altijd een verfbrander, werkt prima ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| een aansteker gaat ook prima, zolang je het blauwe deel van de vlam maar gebruikt... het topje (geel) is te heet, en dat geeft roetvorming en beschadigd de mesh. een beetje oefenen is natuurlijk aan te raden, maar het is een heel stuk goedkoper dan een föhn of verfstripper ![]() |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Het is net omgekeerd hoor :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| « GlowMouse (?)
|
thermaltake » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Materiaal van voedingsbehuizing | Azariel | Casemod Junkies | 18 | 20-08-2006 22:58 |
| Casemod basis materiaal | Armorad | Casemod Junkies | 14 | 14-07-2006 20:35 |
| Welk materiaal? | Niek | Casemod Junkies | 3 | 17-10-2005 20:44 |
| materiaal | Dubock | Hardware Junkies | 2 | 29-04-2004 20:40 |