| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik ben bezig aan een glowpad, maar ik heb hier eens een site gevonden waar opstond hoe je de led's moest plaatsen, zou iemand me deze site nog eens kunnen geven, vind heb me rot gezogd, en vind hem niet meer terug... plz can somebody give it to me? ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik zeg uit ervaring, gaatje boren ter dikte van je ledje in de zijkant van j plexi en je ledje erin stoppen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb maar een plaat van 4 mm en als ik daar in ga boren, dan gaat dat slecht aflopen, ik weet zowieso al dat ik er door ga boren, en als ik er dan al niet doorga dan zal ik er wel door smelten.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| ik heb m'n led banen gefreesd, en had hier nog wat ledjes liggen (van een vorige poging die mislukt was omwille van te dunne plexi) en had van toen nog wat soldeer werk liggen, er is snel ingepropt en is gekeken, en het resultaat is wel mooi, alleen moet er nog meer uitkomen. Volgende week heb ik waarschijnllijk een digi cam en dan komen de pics op julie af, BDW , welke weerstand moet tussen blauwe leds? staat aangesloten op gewone molex/diskettestation ik het nu 470 maa rik heb de indruk dat ze aan de zware kant zijn |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo foxy. Ik heb mijn blauwe leds gewoon op 5 volt hangen. Moet je een keertje naar de winkel gaan waar je de leds hebt gekocht. En dan vraagen op hoeveel volt en met welke weeerstand hij het beste licht geeft.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2008
| op hoeveel plaatsen steken jullie een UV led? Ik heb een blauwe UV plexi plaat met daarop een alu plaat van 1mm dikte. nu wil ik die plexi oplichten met UV leds gaatje boren lijkt mij niet echt een optie, plexi zelf is maar 3mm dik of ik moet 2mm boren en de led er een beetje laten uitkomen. is deze led geschikt om een glowpad te maken? Paarse LED 25 graden 3mm - LEDs-buy de plexi plaat is 480(l)x210(b)x3(dikte) ik zou er 4 plaatsen rond de hoekpunten. of moet ik werken vanuit de midden? of 8 totaal in de midden ook nog 1 iedere keer. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| heb je dit al gelezen? CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding Die leds heb ik zelf ook besteld, maar nog niet gebruikt. Morgen ga ik testen, dus als je geduld hebt tot dan kan ik wel wat pics posten ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Zo, die is goed met oude topics schoppen ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
|
| « Verchromen?
|
Window Rubber » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Goede site voor watercooling? | /Slash | Shop Junkies | 9 | 13-07-2008 22:53 |
| in welek site kan je gratis een site openen | burak | Software Junkies | 13 | 22-09-2003 22:15 |
| site met gratis tattoo templates (voor case oid) | FiXeL | Area 1337 | 8 | 2-09-2003 08:33 |
| great site voor dell users | QuincMan | Hardware Junkies | 12 | 9-02-2003 13:47 |