| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 november 2003 Locatie: utrecht
| Tja ik bedoel ook maar Of het er nu al inzit je window of je moet hem er zelf uitzagen ?? zie er geen verschil in . 2 van die rode licht balkjes aan de voorkan , ik bedoel dremel erdoor plexiglas staafje erachter laser led eronder en je hebt hetzelfde Dit is niet de eerste casemod die ik heb gemaakt ! Maar wat ik wel vind is dat lian-li een prima basis case maakt waar je veel kanten mee uitkunt. Dat was ook de opzet van deze post gewoon een strakke case . leuk window ,neon ,cooler ,wat gekleurde fan's en ....... Gr Marcel
__________________ treat the things you love |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
En post eens wat van de andere mods ik wil wel eens zien wat je zoal hebt gemaakt.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik vind premod opzich geen probleem, maar je kunt er niet zoveel credits voor verwachten als iemand die dr avonden aan heeft zitten zwoegen om et perfect te krijgen. Toch vind ik deze case erg mooi. Smaak is ook n kunst he, want zonder smaak kun je met premod ook niks. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | Ryuu | Casemod Junkies | 13 | 27-01-2007 12:45 |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 18:50 |
| Mijn 2e casemod + Pics | ®oland | Casemod Junkies | 12 | 7-12-2005 14:15 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 18:27 |
| Mijn eerste casemod in progress | Lampje | Casemod Junkies | 23 | 14-04-2003 01:54 |