| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Ik keek eens naar mijn kast en dacht, wat kan ik er, behalve een WC setup, nog aan veranderen. Mijn oog viel op de "blinde" kant van mijn kast. Zeg maar de kant waar het mobo zit. Na een beetje passen en meten kwam ik op het idee eens mijn dremel en decoupeerzaag erop los te laten. Met de dremel voorzichtig beginnetjes gemaakt en dan verder met de decoupeerzaag. CCFL erbij, plexi erachter, traanplaatfolie. Met als resultaat: Klik! Voor de rest van de casemod check mijn site. Staat een hele biografie van mijn casemod Directe link of anders: Hele site Disclaimer: Het logo is afkomstig van NetWorkingDay Mijn vaste Lan-party stekkie :P |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Vet, die cases hebben ze bij mij op school, en dan is er een HEEL GROOT verschil met die van jou. Nog een vraag: heb jij geen 2 cd/dvd drives? of zit de tweede gestealth? [offtopic] Citaat:
[offtopic]
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Een worst heeft dan ook geen begin, dus gaat dat nog steeds op! Erg flauw!
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Duidelijker? ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| errug mooi gedaan hoor, het komt niet vaak voor dat deze kant van de pc ook gemod wordt ![]() ikzelf heb die kant ook bewerkt, maar bij mij zie je de mobo plaat niet.. ff piccie opsnorren: http://members1.chello.nl/u.haarsma/...y/DSC01695.jpg (layout verneukend, dus geen img tags) een closeup: http://members1.chello.nl/u.haarsma/...y/DSC01693.jpg wat moeilijkheidsgraad betreft, ik heb vals gespeeld door gebruik te maken van een CNC freesbank op mn werk :P om eerlijk te wezen: ik vindt jouw ontwerp een stuk mooier dan wat ik nu heb, en tis met de hand gemaakt, wat het nog eens een ambachtelijke meerwaarde geeft (altans, dat is mijn persoonlijke mening) al met al erg knap gemaakt, klasse! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| wow, die van jouw is ook zeeeer koel FiXeL! @TS Heel gaaf gedaan! Kan handwerk zeker waarderen! Ook complimenten voor de manier waarop je je drives gestealth hebt!!! Hier had ik zelf nooit aan gedacht, maar ik denk dat ik nu eindelijk een oplossing gevonden heb voor mn saaie wit-gele drive frontjes!!! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ZELF CNC frezen is ook wel een beetje respect waard hoor zolang je het maar zelf doet. Nou zal de kwaliteit van handwerk daar niet mee te vergelijken zijn, maar het gaat om het stukje emotie erachter ![]() Thx again. | |
| | |
|
| « Gekleurd Plexi?
|
mijn casemod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 12:40 |
| I/O backplate afmeten | la_fusion | Casemod Junkies | 1 | 22-10-2005 19:29 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 22:15 |