| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2003
| Hallo, Ik(willem deen) ben een beginnende casemodder. en ik zou nou eens graag willen weten waarrmee maken jullie dingen zoals ccfl's, ledjes e.d. mee vast (secondelijm heb ik al geprobeert maar dat werkt zo: vast is vast dus dan kan ik het niet meer weghalen later en dat moet wel!)? Duss..... reageer maar!!!!!!! :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Inverters en ccfl's (in plexitube) zet je in de regel vast met dubbelzijdige tape of zelfklevend klitteband. Een vroegere ccfl (glazen buis only) kun je prima vastzetten met een ty-wrap. Eventueel in combinatie met een plakzadeltje. Losse LEDS kun je prima verlijmen met 2 componenten lijm (wel de transparante nemen) of met een lijmpistool. Dat kun je ook goed gebruiken om los zwervende kabeltjes netjes vast te punten. Superlijm valt vaak tegen en wordt slechts sporadisch gebruikt. Het heeft ook de nare eigenschap een witte waas achter te laten op plekken waar je die niet kunt gebruiken. Plak ze .... ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| zo'n vroege ccfl kan je ook met van die plastic clips vastzetten waarmee je pvc buisjes aan de muur hangt, moet alleen niet in de zijkant van je case zijn dat is niet zo mooi als je zo'n schoef aan de zijkant er uit ziet komen, de onderkant kan wel, die zie je toch nie en anders het frame van je kast.
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| seconde lijm krijg je zo weer los oor :P maar idd van die dubbelzijdige tape werkt perfect
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ik zit ook met een probleem van plakken, mijn plexiglas wil namelijk niet meer aan men case hangen :s eerst heb ik geprobeert em vast te hangen met silicone, dat lukte voor een maand of zo. Dan heb ik geprobeert met alles-lijm (zoeen waarmee je de zetel aan het plafond kunt hangen, maar dit kwam ook weer los dan nog es geprobeert met epoxi hars maar weer het zelfde verhaal wat kan ik nog gebruiken om dit vast te hangen? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Citaat:
Wat voor plexiglas hebbie, gepantserd ofzo? :P Ik heb ook plexiglas, een van de zwaarde (1cm dik onbuigzaam) En die heb ik gewoon met een rol dubbelzijdig plakband vastgeplakt. Past perfect, alleen ik wou het er is een x van af halen, moest ik het dubbel zijdig plakband met een dremel wegschuren (maar dat licht ook aan wat voor plakband je gebruikt).Je kan je window ook gewoon popnagelen, dat was me broers idee d8 alleen dat het effect niet zo mooi was
__________________ DAT VINDT DE NEWB | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Ben ik overigens erg blij mee, want ik moet er niet aan denken dat het hele zooitje in elkaar lazert :P . | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Er is maar 1 manier bizon dubbelzijdige tape. Ik gebruik het voor bijna al mijn mods waar ik een raampje moet plakken, je hebt ook helemaal niet zoveel tape nodig, een paar strookjes is genoeg kijk maar naar mijn raam.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Shut down Sofware...(of hoe je het ook wil noemen) | Raptor | Software Junkies | 12 | 21-10-2004 20:08 |
| aluminium lassen of lijmen | gerrit | Casemod Junkies | 44 | 20-05-2004 10:13 |
| [OC] PIV 2.6C ghz wilt niet verder dan + 9 mhz. | matthijs | Cooling & OC Junkies | 6 | 20-08-2003 19:53 |
| Printplaat op lexaan lijmen, waarmee? | Syzzer | Casemod Junkies | 6 | 13-03-2003 18:53 |