| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ok dan. Hieronder heb ik nu we toch over airflow praten een plaatje staan, en ik wil graag weten of ik als ik alle fans op zn max laat draaien niet geen enorme onderdruk creëer. En als jullie verbeteringen weten hoor ik het graag voor ik gaten begin te zaten (als ik al een pc van mn ouders mag over een poosje, maar kennis is macht :P) ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Maar eXistenZ, met die fans zo heb je best een regelmatige airflow opzich, tel anders is het aantal CFM dat naar binnen blaast bij elkaar op, en die van de fans naar buiten ook, als dat een beetje bij elkaar in de buurt zit is het wel in orde (het gaat dan niet om de RPM, maar om de CFM)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Om verdere misverstanden te voorkomen verander ik mn plaatje wel ff.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| OK dank ik denk dat ik wel genoeg weet, ik wil dan toch een fanbus deraan hangen dus dan kan ik altijd nog een beetje rommelen met de CFM.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
@Ultima: ja, moeilijke situatie, ligt natuurlijk aan de fan, maar je kan wel eens gelijk hebben.... (nu je het zegt, 2*80, is ongeveer 70 CFM toch? 1*120mm, is .....? volgens mij wel meer iig)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| liever onderdruk dan overdruk, met overduk wordt de koude lucht niet goed verspreid, met onderdruk sroomt de lucht gewoon naar je outtake, als je die dus op een goede plek zet heb je een goede airflow
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sharkoon Socccer Fangrill | LightStar | Frontpage Discussie Forum | 15 | 18-05-2004 15:44 |
| welke fangrill bij .... | CoolingNooP | Casemod Junkies | 9 | 8-08-2003 10:59 |