| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Pas wel op dat je niet te diep boort, ik heb 10mm dik plexi, en je moet rekening houden met de (meestal) uitstekende punt van de boor. Dus eigenlijk kan je maar tot iets van 7/8mm boren/
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
|
| Citaat:
| ||
|
| | #20 (permalink) | |||
| Citaat:
)Beetje off-topic trouwens...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| het is nu wel te laat, maar voor de volgende mensen die dit lezen en dit maken is het misschien wel handig: ja maakt je plaat op maat, en daarbinnen maak je nog eens een vierkant zodat je daar de ledjes langs de kant ik kan boren... de methode van het frezen is goed als je een dunnere p lexiplaat hebt, waar je niet zo goed ik kan boren.. BDW.. --> die lampjes die gefreesd zijn, zijn vanboven tochopen? moet er dan niet zoiets als een alu tape op, om het licht in de plaat te houden |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD-load glowfeet | eXistenZ | Elektronica Junkies | 3 | 12-06-2005 19:54 |
| Full color RGB led glowfeet (Probleem) | eXistenZ | Elektronica Junkies | 23 | 16-01-2004 19:17 |
| fading voor ccfl? | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 11 | 25-04-2003 19:47 |
| Monitorsteun met fading leds | virtualsub | Elektronica Junkies | 8 | 21-04-2003 19:32 |