| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik zat in mijn kamer eens wat in het rond te kijken, want ik verveelde mij dood en in eens had ik het Even snel iets modden, aangezien ik binnen kort weer naar een lannetje gaat moest ik ook maar is mee doen aan de glowpad hype, en zo is het begonnen .Ik ging dus maar eens een glowpadje maken die onder mijn muismatje past ![]() Ik had nog wat afval stukken lexaan (policarbonaat), dus die boden zich direct als vrijwilliger aan. Ik wilde een wat dikkere glowpad, dus heb ik 3 platen gezaagd, met de decoupeerzaag Toen ging ik eens denken waar ik de LEDjes wilde hebben, (ik gebruik er 9) en dit heb ik er even op getekend (let niet op hoe krom daar zien we later toch niets meer van) Hier kan je de 3 platen op elkaar zien, die zwarte rand komt van de stift :P. Het volgende wat gebeurt moest worden waren de kanalen voor de draden en LED's er in frezen, dit doe ik met mijn Dremel en mijn Dremel freesbank . Dit heeft even geduurd aangezien je niet domweg er in 1 keer door heen kan raggen, dit moet met beleid .En hier zijn de sleuven er in gefreesd. Al dat lexaan moet toch ergens naar toe zijn gegaan, klopt geheel verspreid over de diepvries (ja ik mod veel op de diepvries ten ongenoegen van mijn ouders :P) Wat natuurlijk resulteert in een mooi hoopje ![]() Toen heb ik de midden en onder/boven plaat er even opgelegd, en gelast met Chloroform. En nu ben ik even aan het pauzeren, we gaan zo weer verder :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Okee het lexaan is gelast, dat komt niet meer los, dus ben ik even begonnen aan de LED's. Ik wil mijn glowpad makkelijk mee kunnen nemen zonder dat ik draadjes ergens vanaf stoot, dus maak ik de verbinding in de glowpad zelf dit doormiddel van, een oude jackplug, deze heb ik even gestript, Die lijm ik er straks vast in, daardoor kan ik met een normale jack naar jack plug (zoals je soundcard naar boxen) de pad aan of uit doen en het overal heen naar toe nemen zonder dat ik hoef op te passen voor de pootjes van de LED’s. En de LED's, ik ben bezig met dit modje "as we speak" dus zal zo wel weer updaten 1ste rij 2e rij
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| En de laatste 2 rijen :P Citaat:
, even alles LED's aansluiten, de andere plaat er op lassen, en dan even goed aftekenen, en schuren maar....
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Hèhè ik heb eerder gezegd dat het irritantste werk er op zat, ik had het mis :P hoezo ?? nou het schuren duurde langer dan die klote LEDjes :P en dan zijn we nog niet eens klaar ![]() Ik heb de andere plaat er op gezet en even mijn muis matje overtrekken, en toen kon het schuren beginnen (zucht )En om al het overtollige lexaan weg te halen gebruiken wij.... Power tools >o >o >o :P Deel weg. Close up onbewerkte rand. Nog een deel weg. En nog een deeeeeeeel... :P En (half) klaar.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Leuk project man Ik moet binnenkort ook maar is zoiets gaan maken (zoals veel dingen ), ziet er erg strak uit!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wil je wel een linkje geven naar GoT (ja ja ik weet het) daar staat een howto http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/804959
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
|
| « Medion 8008
|
Koolance top » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Schema nodig voor fading glow pad | Hrdstyl3r | Casemod Junkies | 5 | 15-04-2007 20:17 |
| Muis LED | /Slash | Elektronica Junkies | 4 | 17-09-2005 11:12 |
| Vraagje over Glow-string in het toetsenbord.... | Raptor | Casemod Junkies | 30 | 19-12-2003 11:55 |