| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| welke kleur led's eigenlijk ? je hebt toch optische muis ? zeker met rode led's en als je dan blauwe led's in de muis mat had gedaan ( mischien heb je dat ook) dan wordt het echt vet het wordt dan gewoon ![]()
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Dat ding heb ik meteen gemod :P Ow en het is niet misschien, het is 99% zeker met mij :P ik mod alles :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| http://www.metku.net/index.html?sect...wpad/index_eng misschien wel handig voor extra info als je die al niet had gebruikt. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Die is al zo oud als de weg naar Rome :P, iig ik ben zelf ook vindingrijk genoeg om zelf met zoiets op de proppen te komen ![]() Klein updateje de epoxy lijm is droog dus kan ik strak beginnen met het schuren van de randen.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| oke ik zag dit op de pagina van een lan party organistatie mischien ook wel leuk om neer te zetten :P SU BREAK: Het plaatsen van pakweg 30 foto's die ook nog een keer veel te groot zijn, is om voor de hand liggende redenen niet de bedoeling. Lees de volgende keer voor de gein ook onze policy over dit onderwerp eens door: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2591. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Idd een mooi ding, wel is vaker zien langskomen, maar hij blijft mooi Resetter, misschien een idee om je LEDs in je glowpad te laten faden (ipv in glowfeet bijvoorbeeld), of wordt dat te druk? :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Markelo (twente)
| Citaat:
__________________ Tha 13373 CASEMOLLER | |
| | |
|
| « Medion 8008
|
Koolance top » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Schema nodig voor fading glow pad | Hrdstyl3r | Casemod Junkies | 5 | 15-04-2007 20:17 |
| Muis LED | /Slash | Elektronica Junkies | 4 | 17-09-2005 11:12 |
| Vraagje over Glow-string in het toetsenbord.... | Raptor | Casemod Junkies | 30 | 19-12-2003 11:55 |