| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Hij's *bruut*, vette case, komt in de buurt voor een vervanger dan de pc 70 /edit: reviewtje: http://www.twistedmods.com/modules.p...icle&artid=256 Btw, die wieltjes kun je er zo afschroeven mocht je ze lelijk vinden, check die rev maar eens |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| dit is een HEEL mooi kastje, maar ik val toch over een paar dingen: - waar is die stang voor die over de mobo tray heen zit? om de pci kaarten vast te zetten? beetje zinloos IMHO - vastzetten van de hdd's lijkt me een lastig karwei. wel erg mooi dat je het hele rek er ineens uit kan halen. verder is het een hele mooie kast, en zeker een goede basis voor een hele geile casemod ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Wow, érg mooie kast!! Ik vind hem persoonlijk mooier als de andere Lians van nu, de indeling is ook wat 'strakker' ![]() edit: kijk toch is..... http://li-cases.netfirms.com/case/PC-73_006.jpg Wat een mod mogelijkheden ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Citaat:
nee maar als het goed is moeten ze het nu allemaal doen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote lente pictures topic | stonestrong | Area 1337 | 2 | 23-03-2005 22:51 |
| OD'03: Revealing the lost pictures. | Thadeez | Events Junkies | 44 | 7-06-2004 19:20 |
| Lian Li PC-73SL | pepo | Hardware Junkies | 13 | 6-01-2004 16:58 |
| waar te verkrijgen ??? Depc-73sl gezocht van lian-li | Li-Unit | Hardware Junkies | 1 | 7-11-2003 15:23 |
| Lian-Li PC-73SL waaneer de release weet iemand | Li-Unit | Casemod Junkies | 22 | 31-10-2003 17:04 |