| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik heb dus een window uitgedremeld en wil nu in het plexi een paar lijnen graveren oid, zodat de letters van het window duidelijker uitkomen. Kan mij iemand tips of uitleg geven over hoe ik plexi 't beste kan graveren, want k heb zelf niet echt een idee hoe ik dat NETJES kan doen. K ben wel in 't bezit van een dremel... Alle hints zijn welkom! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik geloof dat Freaky graveert voor zijn werk, misschien dat hij je kan helpen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| ik heb in mijn partycube-window ook gegraveerd. Dit heb ik gedaan door mijn ferm(dremelkloon) op het laagste toerental te zetten en er een graveerstift met diamantpunt in te doen. Dit werkt heel precies en netjes. (helaas geen pics)
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| misschien heel simpel en dat je er zelf al aan had gedacht eerst op een oud stukje oefenen. kijk eens op www.dremeleurope.com kan je voor elke tool de juiste snelheid enz vinden. voor de rest kan ik je ook niet helpen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| koop de libelle van deze week, daar staan leuke sinterklaas dingetjes in ofzo, en daar staat in hoe je met een licht beiten goedje in glas en plastic kan graveren ofzo.. op tv gezien ![]()
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Hmz, jah 't lijntje mag maar 1 mm (ongeveer) breed zijn. Da's het probleem net. Ook zit ik een beetje met het probleem dat ik het wel egaal wil hebben. Bij de glowpad van B_B (met heel veel respect want k krijg dat zelf (nog) niet voor mekaar) kuje goed zien dat er niet overal even diep in gegraveerd is. Maar k ben al 'n stukje wijzer geworden. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
Veel suc6 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik beschreef 'letters' Hier ff postje van m'n window... recht?!?!? http://217.122.81.6/pc/pc11.jpg ModEdit: IMG tag verwijderd. Plaatjes niet groter dan 500 pixels breed, lees ook dit topic even door. Resetter |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| misschien kan je een boorstandaard met een boormachine regelen dan kan krijg je de diepte overal gelijk. dan hoef je de plexi plaat alleen nog onder de boorstandaard te bewegen, de vorm blijft natuurlijk altijd moeilijk, daar moet je een vaste hand voor hebben.
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik graveer idd voor mijn werk. :P Lijntjes kan ik er heel fijn uithalen, nogminder dan 1mm zelfs, mits het materiaal acryl oid is, en niet iets taais als lexaan, dat graveerd erg moeilijk. Dit is mijn machine Wel even wat anders dan een dremeltje. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Zou zoiets ook gaan met een CNC-frees en een graveerstift? Ik weet dat je in het ding letters kan programmeren en dat lijkt me niet echt nuttig als je die alleen met een dikke frees kan maken :P | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| graveren in plastic (glas) | redbull79 | Casemod Junkies | 12 | 9-05-2008 22:47 |
| Graveren of Special Paint? | Impulzer | Casemod Junkies | 4 | 9-06-2006 22:49 |
| Plexi graveren | Juggernaught | Casemod Junkies | 7 | 23-02-2005 11:12 |
| Plexi graveren.... | YGkremer | Casemod Junkies | 5 | 4-08-2003 21:42 |