| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2003 Locatie: België
| Hallo, Ik heb drie uv fan's met een uv licht er op. Die uv lichten moeten allemaal normaal aangesloten worden aan een inverter. Op één inverter kan twee lichten, maar ik heb er drie en heb de draden correct van twee lichten bij elkaar gesoldeerd. Maar nu werkt één van die twee fan's het uv licht niet! Hoe zou dit komen? Of is het gewoon niet mogelijk om die twee bij elkaar te solderen? Merk: sunbeam.Greetzzz |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Als er maar 2 CCFL's op 1 inverter kunnen waarom denk je dan dat je 3e niet werkt ???, dan heb je nu je antwoord ![]() Moeten we nog verder gaan of geloof je het zo wel (vrij zinloos dit if u ask me ) p.s. Als je een Sunbeam CCFL Fan koopt krijg je er altijd 1 inverter bij met 2 aansluitingen dus je moet er 3 hebben.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Je weet nu het antwoord, die inverters kreeg je er niet voor niets bij, kan deze ook wel op slot ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD werkt niet..? | annuh | Elektronica Junkies | 16 | 24-06-2007 01:41 |
| LCD software werkt niet. | RA-ART | Software Junkies | 11 | 24-06-2005 19:06 |
| Mijn lcd werkt niet.. | teun | Elektronica Junkies | 7 | 1-03-2005 10:18 |
| CPU-Z download werkt niet | Spike | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 4-05-2004 09:03 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |