| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nu hebben we al een thread over hot mods, waar om nu ook eens geen met de worst mods, zat ik te denken, dus bij deze, btw ben ff url kwijt maar ik heb er een gezien dat window dat liep op sommige plaatsen 1cm scheef ech weird en worst en whatever |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| http://gathering.tweakers.net zoek maar uit :P |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Lekkeruuuuuu sappige worst van de HEMAAAAAAA ![]() Nou mijn eerste casemod was echt een HEMA case daar zat echt alles scheef plus de hele zolder onder de verf ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Als je die bedoelt, dom jochie ja! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| lian li.... laser... amd? Dan ben je toch wel heel fout bezig. Heeft vast niet voor moeten betalen moeten wat ze aan mij durven vragen, want dan ga je wel iets orgineels ontwerpen. Heb helaas de 150 euro niet waarvoor ze het zouden waterjetsnijden ![]() Als iemand trouwens nog een waterjet of laser de schuur heeft staan en mij een gunst wil doen voor 2 kratten bier .......... :P (custum case, word wel iets vets dus) |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| + hardware erin? >/ ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| simpele mods | Myself | Casemod Junkies | 25 | 30-07-2005 23:40 |
| laptop mods | wizz_kid | Area 1337 | 8 | 5-10-2004 22:01 |
| Worst Case Scenario | Freakazoid | Area 1337 | 7 | 29-12-2003 12:13 |
| Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) | m-m | Area 1337 | 27 | 10-06-2003 16:03 |