| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| En nummer 2 van Het Grote Kleine JunkModjes Topic, Post hier je kleine modjes of modjes die deel uit maken van een groot project waar je mee bezig bent, zoals de LEDjes in je muis, je toetsenbord, een casewindow, kortom alles wat eigenlijk geen volwaardig topic waard is. Even wat regeltjes: - alleen je eigen modjes, en alleen computer gerelateerd ! - max 5 plaatjes (denk aan de modemers) - max resolutie van de plaatjes 500*400. - heb je meer (grote) plaatjes of filmpies post die dan als links. Zie ook even De FAQ en Regels. Het oude topic vind je overgens hier.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| De kick off dan maar, in vervolg op deel 1. Het vervolg van mijn Peltier/vloeistof gekoelde Epia C3-800. Nu alles een paar dagen aan het testen op waterdichtheid en werking, voordat ik de PC boot. Dat geeft leuke pics, zoals deze, na twee dagen test draaien, met het koelsysteem aan, en het MoBo uit ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #3 (permalink) |
| -11 Teeeeeeeeeeering, en nu nog Load temperaturen , ziet er iig zeer goed uit (ps isolatie problemen al opgelost )
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
dat apparaat ziet er namelijk uit als een multimeter.... | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Kijk zo ziet ie er aan de binnenkant uit, links in de kap de 350W PSu, op die vrije plek boven de HDD komt de 2e PSU voor de peltier. Het past allemaal precies :P ![]() Klik op de pic voor 1200x1600
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Behuizing van de Baco? Hij komt me iig bekend voor.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
Een die kleine is 1 van zijn 2 kleine bart_banaantjes :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Woei, nice project Jaap Dit zonder CPU, dan is ie met CPU eronder zo rond het nulpunt.... Toch erg strak lijkt me! Netjes gedaan zo, ziet er leuk uit die grote heatsink, peltier, het kleine Epiaatje, en de rest los in die 'kast' ![]() En over een tijdje horen we natuurlijk de OC resultaten ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #11 (permalink) |
| De behuizing is een 2 x 5,25" behuizing van een of ander SCSI ding die ik bij een Sun Sparcstation kreeg, niet meer dat Baco bakkie. Die 120mm Vantec Stealth fan die blaast naar onder uit, die trekt dus de lucht door die HeatLane Zen koeler, en blaast het door de gleuven die onderin dit kastje zitten uit. Het kastje staat op 10mm hoge pootjes, dus dde lucht kan makkelijk zijn weg vinden. Die kleine Banaan op de foto is de jongste (4), die meestal met Mecano naast mij staat te 'modden', dat vind ie leuk, 'net als papa Banaan' knutselen.... Ow ja, dit is een foto van een paar dagen geleden, er zit nu o.a. een 2e PSU in het kassie (achter de HDD, op dat ene vrije stukkie case wat je nog ziet en ik ben bezig om het van het 'kassie' een 'case' te maken... wordt vervolgt......
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| wordt pas leuk als zo'n manneke een keer als je niet kijkt de dremel grijpt en van je kast gatenkaas maakt onder het mom van: "kijk is pappie, wat ik voor je heb gemaakt!" maarruh, B_B dat ziet er zeker netjes uit! fijne temp. ook!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Met een speciale compressor en allemaal ingewikkelde stuff Op GoT heeft DaBit al -72 (zoiets toch?) op de teller gehaald.... Maar dat was zonder CPU, dus met CPU zal de temperatuur zo rond de -65 zijn..... Maar die installatie van DaBit is opgebouwd uit allemaal losse dingen, die hij overal en nergens vandaan heeft gehaald. Die -57 zou van een Prometeia Mach II af kunnen komen, maar dat weet ik ook niet....IIg wel extreem koud die temperaturen.... ![]() (maar dit is wel een beetje off-topic, nietwaar?)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 772 | 14-07-2008 11:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |