| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Welkom op CaseJunkies rawiramdhan . Om te beginnen een quote uit onze policy:"Gebruik gewoon normaal ABN op het forum, werk met hoofdletters en leestekens. Dat komt de leesbaarheid en duidelijkheid alleen maar ten goede. We gaan niet echt op alle slakken zout leggen, maar er bestaat een gerede kans dat we je wel gaan aanspreken met een verzoek hier iets meer aandacht aan te besteden." En vervolgens een link over het meshen van je voedingskabels: http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=485
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #33 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Als je mesh wil bestellen dan moeje ff een PM naar PO( ) sturen of ff kijken @ http://www.inkoopacties.net/ia/d4y1f86c/1 |
| |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Volgens mij zijn mijn ide kabels toch al rounded, anders heb ik me oplaten lichten voor die ding. (waren 8 plauro perstuk, omdat ze geaard waren) Maar ik wil op de hcc toch een nieuwe voeding gaan kopen, een levicom 450 watt (blackline), of een zalman zm 400a-apf - 400 watt. Ik vind die ledjes mooi in de levicom, maar de zalman is stiller. Kan ik niet de fans uit de zalman halen daarvoor in de plaats transparante blue fans zetten, want dan heb ik het best van beide. (bij de levicom krijg ik gemeshte voedingskabels) heeft iemand eraring met het vervangen van fans in een voeding?. Iemand nog andere tips die ik kan doen met me case? ![]() en nee dat is geen misplaatse lesflare, dat zijn gewoon 12 volt lampjes.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Rounded kabels zijn niet moeilijk te onderscheiden van flat kabels toch Als de Zalman stiller is zou ik iig niet de fans vervangen, grote kans dat je voeding niet meer zo stil is... Het is niet moeilijk om de fans te vervangen nee, als ie maar even groot is (meestal 80mm) en zorg dat je de fan weer goed aansluit anders doet ie 't niet.... Meer doen met je case ? kijk eens rond, zoek op google en laat je fantasie werken ! |
| |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| ik heb eingelijk helemaal geen verstand over hoe ver ik kan gaan met 400 wat. Maar wat ik wel wil gaan dien is 2 ccl lampen erin (sound active). Een fan controler. Oja me M$ muis en die 2 lampjes die ik ga vervange voor blue leds van conrad. En nog 2 fans, uhh dat was het wel zo'n beetje.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| beter te veel dan te weinig.. want als je teveel hebt kun je namelijk gewoon overwegen om op pasiviefe koeling over te gaan.. dus dat scheelt weer wat herrie uit 1 fan... alleen volgens mij moet je dit ergens anders discuceren.. dus niet in het kleine modjes topic.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik ben ook weer eens lekker aan het modden geslagen, het is wel is waar een klein modje, maar ik vind hem zelf zeer geslaagd. het slachtoffer: ![]() De bedoeling is om het plexi rond het logitech-logotje op te laten lichten. Toen ik de joystick uit elkaar geschroefd had kwam ik er achter dat het plexi uv-reactive was. Er moesten dus 2 UV-leds in de joystick verwerkt worden, om het logo op te laten lichten. piccie van het plaatsen van de leds: ![]() en wat plaatjes van het eind-resultaat: ![]() ![]() en nog een gifje om het verschil te laten zien; voor de duidelijkheid: in het echt knippert hij dus niet. ![]() sorry dat sommige pic's zo brak zijn, dat krijg je met webcams (de andere pic's zijn gemaakt met ReseTTims camera (thnx) |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| W03i, gave joystick zo... :P Simpel maar doeltreffend... ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 779 | 5-08-2008 17:36 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |