| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| ikke heb ff wat debielen dingentjes gedaan met die ik nog had liggen ![]() dat rode licht komt van een gestripte m$ muis, die ik nog had liggen en aangezien in nog erg noob ben heb ik gewoon die kappen eraf gehaald en usb aangesloten en erin gezet .dat fan light zat standaard bij me mobo (msi neo 2). En dat gele licht komt van de achterkant van een dashbord (heeft me broer uit zijn aoto gehaald) en dat heb ik voor het eerst van me leven helemaal alleen op een printplaatje vastgestoldeerd en aangesloten ( tuurlijk heb ik daar 1 uur overgedaan want ik had 10x kortlsuiting op dat printplaatje.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
jammer dat je hier nieuw bent anders hadden we het samen kunnen bestellen want we wonen vlak bij elkaar. ps. verzendkosten zijn niet hoog maar toch. | |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| ja hoe doe ik dat dan precies kabels meshen ik ben van plan om het gewoon met tyreps (ofziets) te gaan doen> maar daar w8 ik ff mee totdat ik naar de hcc ben geweest en dan kan ik alles echt goed aansluiten, en mischien meshen <-- als ik weet wat dat is/
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 779 | 5-08-2008 17:36 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |