| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| The Green Lagoon, mijn 2de casemod. hij is nog niet geheel af maar hier alvast een voorproefje van hoe hij tot nu toe is geworden. wat moet er nog gebeuren?: ik wil nog een TFT glowfeet maken met groene ledjes, en nog groene glowfeets onder mijn shuttle. Dat moet er nog gebeuren. Niet echt veel. maar moet er wel een keertje goed tijd van maken. Waarom als naam "The Green Lagoon?" : hij is groen. klein en net een paradijsje :P ik had de film The Blue Lagoon gezien, en zo kwam ik op het idee om hem The Green Lagoon te noemen. Vond het wel orrigineel en passend voor dit kassie. Wat heb ik gebruikt voor deze casemod?: 2x green ccfl 10cm 1x green led fan ( coolermaster ) 2x fanguards. 1x alu frontje coolermaster Ik heb gekozen voor groene ccfl's en 1 ledfan omdat ik blauw afgezaagd vind worden en rood neteen hoerenkast is :P . Groen vond ik een leuk alternatief en het past zeer goed bij de alu kleur die de kast heeft. Ik wil de kast zo simpel mogelijk houden omdat de shuttle zelf ook vrij strak van uiterlijk is.. vooral niet téveel poespas gebruiken en hem toch anders maken dan andere shuttles. hieronder een paar fotootjes. meer foto's volgen nog. heb nog geen tijd gehad om meer foto's te maken. ![]() ![]() ![]() ![]() nu op naar mijn 3'de casemod ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| Hij is fijn, beetje standaard naar mijn idee, maar een shuttle heb ik nog niet vaak gezien die gemod is. PS, resize je pics even of maak er thumbnails van, kijk maar ff in de policy. http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2591 Daar dus |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Pics even omgezet naar linkjes in verband met het duidelijk te grote formaat. Graag even resizen naar in de policy genoemde afmetingen als je ze terug wilt plaatsen ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| erg smooth, mooi gedaan, lekkere kast, nice kleur: goeie mod! ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Hehe, eindelijk weer eens iets anders dan blauw ![]() Ziet er strak, mooi en compact uit. Smooooth !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| OC'en heb ik nog niet echt aan gedaan ![]() mijn specs: Shuttle SN41G2 ( Nforce2 ) AMD Barton 2500+ 2x 256 Corsair XMS PC3200 Onboard Geforce 4 MX gevalletje NEC1100+ dvd+r/+rw 120gig Maxtor 7200rpm 2mb hdd 256mb Pocket flash usb ik heb mijn pci en agp slot nog niet in gebruik omdat ik het zo wel mooi vind. als er een videokaart in komt te zitten.. dan komt heel de fucntie van mijn window te vervallen. dat is het enige nadeel hieraan... wat mijn volgende casemod wordt ben ik nog niet over uit. idd. wat jullie zeggen.. hij is simpel.. maar dat was ook mijn bedoeling. Dit ding is klein.. erg klein. je kunt vrijwel niks verstoppen erin. alles ik goed zichtbaar! dus het modden wordt gewoon een stuk moeilijker.. maar dat maakt het juist niet minder leuk ![]() Thx voor de zeer positieve reacties.. en inderdaad.. Shuttle modden komt niet veel voor.. daarom is het altijd wel uniek als er 1 gemod wordt.. daarom heb ik er mijn handen ook op los gelaten ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 13:28 |
| [CiP] Green Oase | Jensn | Casemod Project Logs | 124 | 31-08-2006 16:41 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| [CiP] Blue Lagoon | squid | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2004 17:01 |