| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Ik wil min kast gaan modden binnekort, Window, lichjes je kent die zaakjes wel. Maar min oude kast is helemaal gaar, zitten half uitgedrukte peuken op, brandplekken etc etc. Ik had eigenlijk de H700A in gedachte van AOPEN http://www.aopen.nl/products/housing/images/h700a_b.jpg Is dit een goeie case om te moddem of heeft er iemand een andere in gedachte waarvan je denkt, potver3 crizp daar moet je is naar gan kijken... Prijs maakt me niet zoveel uit als het maar niet boven de € 300 komt welke kleuren kan ik het beste nemen? Ik wil eigenlijk wel heftige kleuren gaan gebruiken, maar ik weet niet echt welke (i.v.m de casefans en case lights en al het andere wat te maken heeft met lichten) Ik zat eerst zelf te denken aan paars. paars van buiten, binnekant wit spuiten, paarse fans, paarse lights. Maar denq dat dat iets te paars word, en kan ook geen paarse neonfans vinden ![]() Maar wat denken jullie er van? alvast bedankt grtz crizp
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik denk dat kleur iets heel persoonlijks is, dus daar kan ik niet veel over zeggen. De kast die je noemt lijkt me inderdaad heel goed modbaar. Ik zelf ga liever voor Lian-Li, die zijn van zichzelf al verschrikkelijk mooi...
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Kleur is iets heel persoonlijks, dus wat ik bv mooi vind kan jij helemaal niet mooi vinden.... loop eens een verf zaak binnen en kijk wat je leuk vind....
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Jippie: snel opgelost. Kleur en case zijn te persoonlijk en je koopt uiteindelijk toch wat je zelf lekker vind! Ben benieuwd naar de resultaten: veel plezier, en laat de plaatjes maar komen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Voor 300 Euri kan je een hele leuke LL servercase aanschaven. Die zie je niet zoveel en enorm veel modpotentieel. En aluminium laat zich gemakkelijker bewerken dan staal.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] Water Kleur, hoe? | 666Robin666 | Cooling & OC Junkies | 0 | 19-08-2007 18:22 |
| kleur keuze | whocarez | Area 1337 | 7 | 28-03-2004 12:04 |
| welke kleur? | Foxie | Casemod Junkies | 5 | 19-01-2004 11:29 |
| Verf kleur van een Chieftec ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 38 | 27-06-2003 22:58 |
| Chieftec Kleur | Strakke-Wappie | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2003 18:56 |