| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| een aantal vraagjes over de chieftech Dragon case(midi tower): 1) hoeveel ruimte zit er tussen je voeding en de bovenkant van de case? ivm het inbouwen van een radiator 2) hoeveel ruimte zit er vanaf je 2e 5 1/4"(vanaf boven gezien) tot aan de bovenkant? 3) kan je de linker en de rechter zijkant omwisselen zodat ik die blowhole aan de andere kant heb? ik hoop dus dat hier iemand een chieftech case heeft en het ff voor me wilt opmeten. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| 1: zo'n 5cm maar als je je voeding voor-onder zet, dan heb je 14cm ![]() 2: twee 5.25" sloten+ de ruimte daarboven is ongeveer 9.5cm 3: ja dat is mogelijk, dan heb je alleen een blowhole ergens tegen je voeding aan blazen, en een handvat dat een beetje laag zit, bovendien heb je dan in je linker zeipaneel geen handvat meer... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
)en van die plaat omwisselen. das dan niet zo'n goed idee en moet dan maar een window bedenken dat ik gaan last van die dingen heb. alvast bedankt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 111 | Gisteren 19:51 | |
| 2 vragen 1 topic en een nietszeggende topictitel ... | H-89 | Hardware Junkies | 19 | 24-11-2006 16:28 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 12:54 |
| het grote fotos van je case topic | joost_mod | Casemod Junkies | 3 | 2-10-2003 16:51 |