| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| hey, hoe kan ik het beste mijn case verven, ik had gedacht aan fietsenlak, maar ik weet niet of dat kan. -welke verf kan je het beste gebruiken? -hoe kan je het beste verven(roller, gewone kwast. etc.) greetzz |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| NIET in afbijt zetten! Een betere grondlaag dan die van je case vind je niet. Schuur het mooi op, en doe er dan primer overheen. Dan weer gladschuren (P1000 oid nemen) en dan overspuiten en dan een paar keer spuiten, en dan af-werken met blanke lak. Dat geeft het mooiste effect!
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| pas nog gedaan, licht opschuren met schuurpapier, korrel 500 (ik gebruikte 240 maar dat was nog te grof) ontvetten met amonia (in water verdunt) goed drogen en gelijk daarna spuiten met autolak (2 tot 3 lagen), eventueel nog een kleurloze deklak er overheen (2 lagen) greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| vast wel, en niet van dichtbij spuiten want dan krijg je hele dikke druipers! je kan beter 5 keer (spuite-droge-schure-spuite en etc) van veraf spuiten ofzo, dan krijg je ook een mooie dekking!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| buiten zou wel kunnen, maarja, het regent wel eens en het waait natuurlijk! en je heb natuurlijk ook kans (nu zeker met al die bladeren) dat er wat opwaait ofzo... en als je in een kamer gaat spuiten zet dan zeker ff raampie open, die lucht is zeker niet goed voor je! en bedek alles goed wat niet gespoten moet worden (in de directe omgeving) want anders wordt dat ook zwart...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verven en Snijden/Zagen van de case. | weedwalk | Casemod Junkies | 13 | 26-06-2007 00:07 |
| Kast verven | zon | Casemod Junkies | 6 | 27-07-2006 11:02 |
| Wat voor verf voor je case te verven | twisted_mind | Casemod Junkies | 8 | 9-02-2006 15:14 |
| verven | CORPSE | Casemod Junkies | 8 | 14-12-2005 17:40 |
| Verven | m-m | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 20-06-2003 13:13 |