| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
| oke, ik ga over 2 weekjes EINDELIJK beginnen met m'n casemod :P Ik heb een Coolermaster 200-mx ATC case (aan de voorkant zelfde materiaal als een lian-li ongeveer, een daarachter is het donkerblauw alu) Eerste vraag: Ik heb een Pioneer slot-in drive, zijn er goede stealthing mogelijkheden hiervoor, en heeft iemand voor mij een tutor / guide voor? :P En daarna; ik wil mijn logo (naast dit bericht!) uit m'n sidepanel halen, samen met nog wat lijnen tussen de 5 en 30mm. Hoe kan ik dit het beste doen? (note: m'n nick en het gebl44t onder m'n logo komt niet op m'n case) ![]() edit: krijg nou de $#@*()! volgens mij werkt m'n icoontje niet meer :P Hier is 'ie:
__________________ - -- ---o|[ blaat ]|o--- -- - | http://preatorian.haxorz.org | - -- ---o|[ ------ ]|o--- -- - |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| 1 is geen tutorial voor (denk ik) maar je kan zelf een bezel maken met daarin een "slot" gedremeld/gevijld en 2 hoe kan je dat doen, met een dremel , decoupeerzaag, laser ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
| oja btw: weet iemand waar ik nog een bezel kan kopen? ![]() ik heb bij de (grotere) casemod-winkels kort rondgekeken maar zonder suc6 Bij m'n case zaten ook maar 2 bezels omdat ze er vanuit gingen dat je er in eentje toch je cd/dvd-drive zou proppen, en niets aan die extra bezel zou hebben
__________________ - -- ---o|[ blaat ]|o--- -- - | http://preatorian.haxorz.org | - -- ---o|[ ------ ]|o--- -- - |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| als kasten makers er al vanuit gaan dan zou ik zo'n ding al helemaal niet meer kopen maar goed das mijn mening, iig je kan coolermaster emailen kijken of het zo lukt en anders bij de zaak waar je hem vandaan hebt, of in het Recylce Junkies forum ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| heb ergens op zo'n duitste site gezien.. met een zandblower, dat je het dan heel goed kan doen.. het vervelende is alleen dat ik die site niet meer weet... zal ff zoeken.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
|
| « Window plaatsen
|
raampje maken » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 108 | 11-08-2008 21:52 | |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 12:54 |
| Casetek Cs-1019 drive stealthing | KAMIKAZE-FREAK | Casemod Junkies | 7 | 9-05-2004 11:10 |