| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| yup, die mensen modden zo onwijs goed dat ze hun PC verkopen, en dan met de roem en eer (Wim bv.) een sponsor krijgen, die een PC wilt hebben in hun stijl. En dan sponsoren zij dat.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| mail de fabrikanten van de hardware, en geil ze op met jouw idee.. als ze het cool genoeg vinden, zullen ze maar al te graag je voorzien met wat l33t mod goodies (of hardware)... remember, nooit geschoten is altijd mis :P |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
... ... ... Ruilen van ouders dan :P :P :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
maar moet er aan toevoegen dat ik me sharkoon acrylcase wel van me ouders heb gekregen, en van me vriendin me gehele waterkoelingsset en een enermax voeding (allemaal op verschillende verjaardagen)
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Misschien blijf ik dan ook nog wat langer haar op me hoofd houden Maar fijn, als ik bijna verjaar wordt me vaak gevraagd of er ook iets is wat ik wil hebben, nou ik wil altijd wat voor me pc
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| En dat wilde ik ook eigenlijk voorstellen, sponsoren krijg je alleen maar door er contact mee op te nemen, en zelf een goede portefeuille hebt van CaseMods. Dus op verzoek uno slotje
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reclame van sponsers en dergelijke | jmw | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 25-05-2007 13:20 |
| Sponsers !!!!! | ankh | News & Review Junkies | 5 | 13-04-2007 19:22 |