| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| ik heb een vraagie ik wou een nieuwe window in mijn case maken maar waar kan zo'n rand kopen voor het erin te doen zie hier http://www.frozencpu.com/images/prod...res/mol-02.jpg ken je dat ook bij de gamma kopen ofzo??? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik zou gaan voor een net afgewerkt window (goed de randen vijlen, zodat je geen uitschieters hoeft te verbergen. en dan met dubbelzeidig tape je window bevestigen. e.v. kan je je window rand (het metaal) afwerken met een klein rubberen U-profiel. die kan je zelf maken, door een 220v kabel open te snijden en eromheen te schuiven. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2003
| Citaat:
Dan heb je een blanke zaagnaad met een kleur op de kast dat vind ik absoluut niet mooi. Ik heb dit gedaan: | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Citaat:
| |||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| euhm termal take.. niet om het een of ander.. maar het valt mij op dat jij andere Quote en verder nix toevoegd.. al 2 maal gezien.. waar is dit goed voor??? mensen kunnen lezen.. dus alleen Quoten heeft geen elkele zin.. behalve dat jou postings omhoog gaan en en het forum ermee vervuild raakt.... >/
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Jij bent dus geen vast forum bezoekker Soort 5279, gister avond was het forum niet helemaal ok ik heb ook al een paar x het zelfde, maar als je er aan ergerd kun je het op een normale manier zeggen, of pm de user
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hij heeft in de quote zijn tekst gezet.. Niet echt handig, want dan valt het niet op, en krijg je reacties zoals die van soort...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Vraag: voor/nadelen van Acrylic casing. | Killion | Casemod Junkies | 5 | 1-02-2005 17:09 |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 15:24 |
| [Vraag] Hoe plaatje voor je CD-rom Lade? | Winux | Casemod Junkies | 10 | 19-07-2003 23:47 |
| Koel problemen en vraag voor tips | xmen2 | Cooling & OC Junkies | 3 | 19-05-2003 16:47 |