| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tot mijn verbazing stond er in de C!T (computer! totaal) een artikel over casemodding. Ik denk, ze hebben BB weer uit de kast getrokken en hebben een paar van zijn cases laten zien. Dus blader ik snel naar blz. 30, om het artikel te lezen. C!T heeft zelf een paar cases gemod, en die lieten ze dan ook zien. Wat mij opviel van het hele artikel, is dat er alleen premod is gebruikt! Op blz. 34 van het blad stond een plexi case waar ik me voor zou schamen. Één grote kabelzooi. Overal loshangende inverters. Draden totaal niet weggewerkt. Ik zie een Titan-CPU koeler, met LED's maar wel met de standaard draad-grill. Citaat:
Ik ergerde me echt enorm aan dit artikel, vooral omdat premod steeds meer plaats maakt voor "zelf" een PSU meshen, "zelf" een zijraam mounten, "zelf" een baybus maken, "zelf" een LED-fan plaatsen. Vinden jullie ook zo dat modden steeds meer richting premod gaat? In het artikel werd NIETS zelf gemod! Gewoon kitjes mounten, maar dat vind ik gewoon richting Tt achtige cases gaan die dus totaal niet mooi zijn en ook geen persoonlijk uniek uiterlijk hebben, in tegenstelling tot de meeste zelfgemaakte mod's. Zo, dat moest ik even kwijt. Volgende maand een artikel over het zelf samenstellen van waterkoeling: autorad van de sloop, of van een dure webshop?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Modden wordt steeds moeilijker. Iedere keer dat iets populair wordt, draait een of andere fabriek dr wel n kitje uit. Kortom, over een tijdje kun je alleen nog orgineel zijn met peperdure spullen, omdat al et hobby spul al is vervangen door fabrieks kitjes..
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ja kijk, als alles al gemod was dan is het zeg maar geen doe-het-zelf mod. Het ziet er wel uit als casemod maar ja alles is dus al gedaan, kan mooi wezen als je de draden enzo ook wegwerkt, maar zoals jij al zei dit is niet gedaan. Een echte casemod is toch wel iets wat je zelf maakt. Het ligt er maar net aan wat je premod noemt, ik denk dat dat best wel een groot issue is. Maare kan je die bladzijde misschien inscannen of is dat illegaal met auteursrechten ofzo? [off]200ste post [/off] |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
[56K alert] http://home.hccnet.nl/t.floor/DCP_1242.JPG http://home.hccnet.nl/t.floor/DCP_1243.JPG http://home.hccnet.nl/t.floor/DCP_1241.jpg [/56K alert]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| ![]() Dat is geen casemodding...een chieftec met premod window en ledfans ingeschroefd plus een zalman rheo is toch geen casemod? En die plexi case? Ook geen casemod, standaard unmodded aopen voeding, verschrikkelijk lelijke fan boven de proc loshangende inverters, gigantische kabelzooi! Ik zou een brief terug schrijven over dat ze dat geen cm mogen noemen :P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| teeering hey, LOL ![]() ![]() ![]() ![]() Van die spagettie plexdoos moest ik toch even op de grond rollen van et lache. Maar das allemaal idd preprut.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik ben nu zelf met een modproject bezig met 2 ouwe desktops en ik moet zelfs die kasten verbouwen om m'n hardware erin te krijgen, maar dit bevalt me echt 10 keer meer dan mijn eerste kast, die eigelijk totaal premod was... en kunnen we niet voor c!t een artikeltje schrijven: 'modden, the real way.'? en dan over po's alian, wims YY kast en een paar van B_B kasten? edit: ik vind dat er trouwens nix mis is met gewone draadfanguards, vind ze zelfs beter dan al die design dingen! en je hoeft trouwens niet in te zoomen om de tekst te lezen, kan ik zo ook wel! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| damn, na die foto's gezien te hebben... ccfl's worden zelfs tl's genoemd... en dan dat gezeur over die revoltec powerplug dat maak je toch fokkin' zelf! kost dan alleen een ledje en juiste weerstand en geen 12 pleuries... maar ze hebben wel CJ's sponsers als leveranciers gebruikt... (nu CJ zelf nog...)
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| de CID is altijd al een n00b blad geweest NOFI er staat veel basis spul in wat de "gevorderde" computer gebruiker wel weet, soms staat er is wat leuks in. maar wat ze daar laten zien is alleen maar premod bagger, ik denk dat ik maar is een Anti PreMod actie gaat houden :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
goede zaak. Maar goed, logisch als je afhankelijk bent van sponsors die door de verkoop van premods een boterham verdienen, dat je dan ook die spullen laat zien. Dat ons niveau enkele levels hoger ligt is ook vrij logisch. Wel een voordeel van al die premod spullen is dat wij steeds op zoek moeten gaan naar andere technieken en materialen om de rest voor te blijven, daar ligt wel de uitdaging, en tja, als iets echt superstrak uitziet is het logisch dat de commercie erop inspringt als ze verwachten dat daar een markt voor is. In principe zijn wij dus gewoon de denktank van de commercie (de glowfeet zijn daar natuurlijk een "lichtend"voorbeeld van) ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Reportage] Computer!Totaal DVD nummer 12 ft. Casejunkies | Carpento | News & Review Junkies | 5 | 8-11-2005 09:35 |
| Alle mogelijke premod dingen | Woezie | Casemod Junkies | 0 | 13-07-2005 00:17 |