| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003
| hoi allemaal ik wil graag een 80 bij 80 fan (rgb) in de bovenkant van mijn kast maar hoe moet ik dat doen kast lente : 47.5cm kast breedte: 18 cm hoe en waarme moet ik een gat maken???? ik heb een boor machine en een gaten zaag hopelijk kunnen jullie me hietbij helpen groeten sander |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| euh, since no one has helped (yet) de plaats:
edit: het midden meten doe je door van alle zijden het midden te nemen en zo een kruis te tekenen, zit ie altijd in het midden en op het kruispunt zet je je boortje het boren: goed afplakken rustig boren niet te haastig willen werken afwerking: gebruik raamrubber (dis heel breed ik raad het zelf niet aan ) of een dergelijke U moulding omd e zaag snede af te werken. een mooie fanguard is wel op zen plaats en als laatste: plaats hier het resultaat ![]() suc6 edit : beer anyone 1000ste post en tis nog een zinnige oook ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| Ehhh, teken em af en boor een klein gaatje (10mm of zow). Teken dan een cirkel met een kleinere omtrek en haal die eruit met een decoupeerzaag/dremel of iets anders (boormachine kan ook, maar ben ikzelf geen voorstander van ivm kleine kromming van de as) Edit: Quincman, we kunnen niet overal binnen 5 seconden op reageren :P |
| |
| | #6 (permalink) |
| ok ik heb wel een goede plek gevonden maar het kan toch wel vast gezet worden met schroeven??? ik heb ook wel een fangrill maar dus: ik wil graat daty je alleen de fan (de bladen dus)alleen zit dus al die hoeken en zo niet |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
), en niet een vierkant gat. de gaten maak je gewoon zodat de schroeven er net doorheen kunnen, en de schroeven pakken zich vast in de fan zelf.
__________________ Dus... | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Nee, hij wil alleen de fanbladen + motor in zijn kast, dus niet dat 4kante ding als ik het zo lees. Of lees ik dat verkeerd??
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #10 (permalink) |
| ik tik soms een beetje snel (75 aan slagen per minnut) dus dan vergeet je nog wel een s wat ![]() dus ff over nieuw ik wil alleen de rotorbladen kunnen zien dat 4kante ding wat er om heen zit hoef ik niet ze zien dat zit onder de metalen plaats van de boven kantw |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Stelletje terroristen ![]() Nou jah, uit je eerdere post maakte ik op dat je de fan van zijn 4kante ding wou ontdoen vandaar.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tadaaaaa, kijk eens wat ik vind in de CaseJunkies download sektie ............ een sjabloontje
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het zagen kan je idd met een gatzaag doen (eigenlijk niet eerder gezien...) maar het makkelijkst is denk ik gewoon met een dremeltje. niet precies uitzagen, maar hou wat over zodat je em helemaal mooi kan bijvijlen en het een mooie cirkel wordt ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik denk dat we het topic wel dicht kunnen gooien, het is nu wel duidelijk hoe we een gaatje in je case maakt, met een decoupeerzaak, dremel, gatenzaag, figuurzaag, nibbler, ect ect... Ik ben dan ook van mening dat wij verder ook weinig aan dit topic kunnen toevoegen. Wees creatief En als je klaar bent dan even een plaatje en in Het kleine modjes topic zetten Resetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aluminium plaatje boven op mijn kast | Sixpak | Casemod Junkies | 6 | 13-01-2007 18:07 |
| Voeding boven op mijn kast zetten | dontje | Cooling & OC Junkies | 7 | 2-11-2006 21:48 |
| Nvidia Riva beetje aan de warme kant? | GoTMoRe | Hardware Junkies | 7 | 8-08-2004 17:02 |
| Een cpu-koeler op zijn kant? | la_fusion | Cooling & OC Junkies | 20 | 11-10-2003 15:36 |