| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Uhm, kan je niet gewoon een paar maanden wachten met modden? ik mod mijn cases ook niet in een maand af hoor, daar gaat wel een halfjaar overheen... maar dat is grotendeels vanwege fincancieele tekorten ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmmm hij ziet er wel leuk uit. Maar de kleuren zijn niet mijn smaak zoek nog wek zo een 19"rackje. Hmm budgetair een beetje te krap.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| dat ziet er wel strak uit, maar ik vind hem iets te groot... en ik ben al wat van plan duss sorry probeer www.marktplaats.nl ![]()
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| vraagtekens zijn er om beantwoord te worden echter als men hem wil hebben en dus tot koop over wil gaan ben ik bereid om evt de exacte rede er achter te vertellen. Ik zie het alleen niet zitten om het iedereen te vertellen. Dus boys and girls help me out Mod The_Resetter is op de hoogte van de reden gebracht om misverstanden te voorkomen |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| *Slotje* Vraag beantwoor.d | Niek | Casemod Junkies | 8 | 14-10-2005 12:50 |