| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 september 2003
| mijn eerste post op CJ . heb al een tijdje rond gelurkd , maar nu maar eens geregistreerd . onder het motto , het mag zo weinig mogelijk kosten en ik wil er wat van leren . op het werk stond nog een hele oude Siemens Nixdorf P166 AT kast met inhoud . de inhoud is verdwenen en toen had ik een aardig leuk klein kastje . het origineel : ![]() (sorry ik had voor het modden eerst een foto moeten maken , maar toen was het al te laat ) omdat dit een AT behuizing was moest er een ATX backplate inkomen . een avondje met een lasapparaat , slijptol , ijzer plaat , en een paar pop nagels kom je een heel stuk verder . backplate aangepast met AMD logo en een window aan de achterkant gemaakt . toen de voorkant daar zitten zoals te zien op et bovenstaande plaatje wat rare AIR intake ribbels aan de onderkant op , die moesten eraf omdat er nog een oude BASS pijp in moest komen , een dremel en wat plamuur werk deden de rest . er lag nog een oud DIGI doc 5 op de plank , daar heb ik de FAN afgezaagd ( die maakte toch alleen maar herrie ) en die voorin geplaatst . 2 60 mm fans bovenin met rooster en 2 draaghendels . toen de kleurkeuze , ik had hier en daar nog een paar spuitbussen geel , zwart en zilver staan , dat was dus makkelijk . de bodem was ook loshaalbaar dus daar ook maar een window in geprutst . toen nog even op LAUPRO.nl rondgekeken een paar CCFL's en 2 Groene 120 mm fan's . alle kabels weggewerkt met spiraal en netjes vastgezet , NERGENS plakband gebruikt ! inhoud : Qtec voeding Abit - Kt7e mobo ( die blauwe) AMD TB 1400 40 G Maxtor schijfje 1052Mb Sdram mem een paar blauwe rounded kabels een BOXed AMD koeler 2 video kaartjes een LAN 3 com kaartje en een 4.1 geluidskaartje de linkerzijkant is nog niet af omdat ik tijdelijk last heb van geen inspiratie . dat moet geen standaard window worden maar een mooie cut out . ik ben nog druk zoekende . FOTOOOOOO's !! wat de bedoeling was : oude rondliggende zooi verwerken tot een leerzaam project . ik heb er weer heel wat van geleerd wat me later bij een verdere mod van pas kan komen . aangezien ik dit niet als werkstation hoef te gebruiken ( daar heb ik mijn Nforce2 en 2500 voor ) weet ik nog niet wat ik ermee ga doen ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Dit is zeker een mooie goed gedaan close up van Blowhol zou idd wel mooi wezen ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| goed gedaan man nooit gedacht dat iemand dit met zo een kast kan doen ![]()
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Je hebt er genoeg tijd in gestoken dat moge duidelijk zijn ik vindt hem erg mooi. Vooral de handvatten zijn erg mooi. En de windows Toppie
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=333880 ModEdit: even linkje van gemaakt, het trok het forum uit verband. Resetter Citaat:
op de HCC maar ff een paar groene rounded kabels zoeken . nu nog mooie cut out bedenken voor main window , ik laat emn wel zien als ie af is . | |||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Damn die blowhole is echt leuk! Mooie mod! En dat voor een eerste CaseMod!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Dat ziet er idd heel erg netjes uit voor een eerste Casemod, ga vooral zo door ![]() Alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de kleuren die je gebruikt hebt, maar dat is dus weer iets persoonlijks ![]()
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| | |
| | #14 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
ach en die kleuren het ging me erom dat ik er maar zo weinig mogelijk voor naar de winkel moest . zwart staat alijd in de kast en zilver was nog overgebleven van een paar bureaulampjes spuiten , en die bus geel viel om toen ik zwart pakte , anders was de binnekant ook zwart geweest ![]() | |||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| als je die handvaten wilt hebben... geen probleem.. ga naar de bouwmarkt en loop ff door het pad met kast knopjes en handvaten.. daar liggen ze gewoon tussen.. heb ik ook gebruikt.. kijk maar naar mijn casemod.. zie topic 19" casebuild ofzoiets.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het 'Gooi je oude hardware niet weg'-topic | Carpento | Area 1337 | 82 | 29-01-2008 22:54 |
| oude pc | Myself | Casemod Junkies | 2 | 29-07-2005 11:44 |
| Mn Oude 900 Mhz Kraakt | NLS | Hardware Junkies | 5 | 27-06-2003 21:09 |
| Oude Pentium 166 | Davidian | Hardware Junkies | 22 | 19-03-2003 11:22 |