| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Zoals sommige van jullie al vermoed hebben ben ik bezig met het maken van een startrek case. Nou zit ik met de vraag hoe ik dit ga doen, ik wil namelijk een warm reactor erin. Nou zag ik dat oeloe en reset tim een ccfl in hun reservoir hadden gestopt en dat werkte leuk. Maar nou wil ik ook zo iets alleen dan met een loop lampje erin dat van boven naar beneden loopt of van buiten naar binnen. Maar ik ken geen ccfl's die dat kunnen en met ledjes lijk het me niet zo goed idee om dat in een reservoir te hangen Nou hoopte in dat hier iemand zo'n idee ook al eens heeft gehad en me kan helpen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| commercieel die meteor dingen bedoel je ofzo?? Nou ik gaat van het weekend wel weer eens zitten solderen en dan zien we het wel of het lukt en anders hebben we nog wel wat achter de hand.PO jij was toch de man van de chrome molding? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| of je haald zo'n licht slang, zit alles al in en tis allemaal geplastificeerd
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Transparant buisje nemen, ledjes erin hangen op verschillende hoogtes en dan het buisje volspuiten met een of twee pakjes lijmpatronen van een lijmpistool, dat gaat nooit meer uit elkaar en ziet superstoer uit ! (heb er helaas geen pic meer van)
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] intel core 2 duo | frans | Recycle Junkies (V&A) | 7 | 26-09-2007 19:08 |
| [CIP] Reactor core | Stino | Casemod Project Logs | 33 | 17-07-2007 16:02 |
| [VGA-OC] Verhouding core/mem | JER00N | Cooling & OC Junkies | 6 | 11-06-2004 19:06 |
| Slechte core...of nie? | JB | Cooling & OC Junkies | 31 | 29-10-2003 16:48 |
| Goede core? | JB | Cooling & OC Junkies | 3 | 8-09-2003 15:37 |