| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Een tempbus hoor ik je zeggen ?? Jazeker, een tempbus een baybus waarop ik de temperatuur van mijn water koeling kan aflezen. Ik heb 2 LCD temperatuurmeters gehaald bij de conrad, maar hier zit geen backlight achter en om toch nog de temperatuur te kunnen aflezen heb ik er 2 lampjes gemaakt (niet te vergissen met onze Moderator Lampje ).We beginnen, ik heb met het programma Front Pannel Designer 3 (wat je voor nix kan downloaden ) een tekening gemaakt, op deze manier kan je al heel mooi zien hoe je panel er uit gaat zien.Ik heb de tekening even uitgeprint en de gaatjes even uit geknipt om te kijken of het een beetje zou gaan passen, en dat deed het :P Naar een kleine wijziging heb ik hem nog eens uitgeprint, en op het 5,25 inch drivebay plaatje geplakt (TNX Magnum390) met een stukje carbonpapier er achter. Toen was het alleen nog maar een kwestie van overtrekken Ik heb even de gaatjes geboord en het grootste gedeelte voor de LCDtjes met een Dremel weg gehaald, ik heb hier ca 2 a 3 mm bij de rand overgelaten, nouja exact 2 mm zal het niet zijn het gaat even om het principe. Dit heb ik expres gedaan zodat ik het gat niet te groot maak en het perfect kan afwerken met een handvijl.Hier is al 1 gedeelte passend gevijld. En hier de achterkant en voorkant met het LCDtje al in zijn plaats. En hier zijn de beide gaten klaar, geloof mij daar ben ik zeker 2 uur zoet mee geweest wat een pokke werk met een handvijltje :P En hier is het geheel ingebouwd. Detail shot. En dan natuurlijk plaatjes in het donker want daar gaat het uiteindelijk om, let niet op de boodschap OFL, dat betekend Offline dit komt omdat de sensors er af liggen :P Aldus mijn TempBus. ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| heel erg netjes afgewerkt, lelijke lampjes lol je had vast wel zelf een backlight kunnen maken : ) gewoon ding openslopen, EL folie ipv dat zilver folie drachter oid toch? maar ja, nu heb je wel die 70ies look : )
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus als er iemand die dingen nog heeft \o/
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |||
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 4 juni 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| is me iets te veel moeite, dit kan ook eerst wel maar ik ben zeker vanplan dit te veranderen ik heb nog ergens silver plak folie liggen ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| leuk werk, ik vind alleen de lampjes wat minder. Ikzelf heb ook ongeveer zo'n sensor en die zit achter me window nu. btw. het is the making of a... en niet off :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Mooie mod... Vind die lampjes wel wat hebben! Alleen op die foto's 'lijkt' het net of de lcdtjes helemaal niet verlicht worden, of is dat alleen maar op de foto? [offtopic] Ik wil Front Panel Designer 3 downloaden, maar nu is die site duits, en zie nergens een link 'download' ofzo... waar moet ik op klikken? Zit nu onderhand op lijst met .pdf files, gewoon fpd31.exe? [ontopic]
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
Dus als er iemand die dingen nog heeft \o/[/quote] Lampje weet waar je het lampje krijgt :P Alleen jammer dat je er al besteld hebt, Conrad heeft ze. Art. nr. 839426 ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Die LCDtjes heb ik niet eens besteld maar ergens bij Enschede op gehaald bij zo'n conrad shopje ongeorganiseerde bagger daar plus conrad is duur en duurt lang, service van het jaar 0
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]() Maar kijk eens bij halfords, die heeft ze geloof ik ook maar weet het niet zeker. IUs een zogenaamde dashboard verlichting, misschien bij een echte automaterialenzaak....
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |