| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Wat een gedoe om die lampjes, zijn weinig die je lampjes mooi vinden, denk wel dat je beter andere kunt halen /offtopic: Leuke avatar ressetter, is dat van zo'n tekenfilmpje dat ik eens tegen kwam wat heel erg grof was? Ging over een meeting waarbij ze wat mee moesten nemen en eentje had satan mee, toen zei een andere 'can i borrow your satan?'
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
ow en mijn advatar is idd van die flash filmpjes, Retarted Animal Babys dat vind ik echt meesterlijk :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik heb maar 1 aflevering gezien, die ene waar ik het over had, moet eens zoeken om meer /ontopic: Kan je de lampjes ook op een lager voltage zetten om ze zachtjes te laten branden? Dat zou ook wel leuk staan als ze zwak zouden zijn
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik zeik niet over de la pjes, ik vindt ze gewoon mooi en ik vindt sowieso elke mod z'n charme hebben. Ik gaf alleen aan waar de lampjes die sommige bedoelde te krijgen zouden zijn (of in ieder geval tips hiervoor) Als de maker van de mod dit interessant genoeg vindt om aan te passen (omdat het misschien ook z'n eigen smaak is) heb ik weer iemand geholpen. Ieder zijn smaak !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |